דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה מכיר את המנהלים כמוך?

איך אתה מכיר את המנהלים כמוך?

. איך אתה מכיר את המנהלים כמוך?

איך אתה מכיר את המנהלים כמוך?

מנהלים יכולים להיות קשים לקריאה. זה יכול להיות קשה לדעת אם הם אוהבים אותך או לא. זה יכול להיות נכון במיוחד אם אתה חדש בעבודה או אם אתה עובד עם מנהל חדש. חשוב לבנות מערכת יחסים חיובית עם המנהל שלך, ולכן חשוב לדעת אם הוא אוהב אותך או לא. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך.

שימו לב לשפת הגוף שלהם

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך היא לשים לב לשפת הגוף שלו. האם הם יוצרים איתך קשר עין כשאתה מדבר? האם הם מחייכים כשאתה נכנס לחדר? האם הם נותנים לך טפיחה על השכם או היי פייב כשאתה עושה משהו טוב? כל אלה הם סימנים לכך שהמנהל שלך אוהב אותך ושמחה שאתה בצוות שלו.

שימו לב איך הם מתייחסים אליכם

דרך נוספת לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך היא לשים לב איך הם מתייחסים אליך. האם הם נותנים לך משוב חיובי כשאתה עושה משהו טוב? האם הם לוקחים את הזמן להסביר לך דברים כשאתה מבולבל? האם הם נותנים לך הזדמנויות לקחת על עצמך משימות ואחריות חדשות? כל אלה הם סימנים לכך שהמנהל שלך מחבב אותך ובוטח בך.

השוואה מהירה

שלטים שפת גוף יַחַס
קשר עין כן לא
חיוך כן לא
משוב חיובי לא כן
מסביר דברים לא כן
הזדמנויות לא כן

תהיה פתוח וישר

דרך נוספת לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך היא להיות פתוח וכנה איתו. האם אתה מרגיש בנוח לדבר איתם על העבודה שלך ועל המטרות שלך? האם הם מקשיבים לרעיונות שלך ולוקחים אותם ברצינות? האם הם נותנים לך משוב כנה וביקורת בונה? כל אלה הם סימנים לכך שהמנהל שלך אוהב אותך ומעריך את ההשקעה שלך.

בקש משוב

לבסוף, אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך היא לבקש משוב. האם הם לוקחים את הזמן כדי לתת לך משוב על העבודה שלך? האם הם מציעים הצעות כיצד לשפר? האם הם נותנים לך שבחים כשאתה עושה משהו טוב? כל אלה הם סימנים לכך שהמנהל שלך אוהב אותך ומושקע בהצלחתך. בסופו של יום, זה יכול להיות קשה לדעת אם המנהל שלך אוהב אותך או לא. אבל על ידי שימת לב לשפת הגוף שלהם, לשים לב איך הם מתייחסים אליך, להיות פתוחים וכנים איתם ולבקש משוב, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר של איך הם מרגישים כלפיך. בניית מערכת יחסים חיובית עם המנהל שלך היא המפתח להצלחה, לכן חשוב להקדיש את הזמן כדי להכיר אותם ולבנות מערכת יחסים חזקה. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לבנות מערכת יחסים חיובית עם המנהל שלך, בדוק את זה סרטון לכמה עצות מועילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן