דף הבית » אנציקלופדיה » איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

הבנת גדלי קונדומים

קונדומים מגיעים בגדלים, אורכים ורוחבים שונים. רוב הקונדומים עשויים מלטקס, אך ישנם גם קונדומים שאינם לטקס. גודל הקונדום שתבחר צריך להיות מבוסס על גודל הפין שלך.

איך למדוד את איבר המין שלך

כדי לקבוע את גודל הקונדום שאתה צריך לקנות, תצטרך למדוד את איבר המין שלך. כדי לעשות זאת, תזדקק לסרט מדידה גמיש או סרגל. התחל במדידת אורך הפין שלך. הנח את סרט המדידה או הסרגל בבסיס הפין שלך ומדוד עד הקצה. ודא שאתה מודד לאורך החלק העליון של הפין שלך, לא בצד. לאחר מכן, למדוד את ההיקף או הרוחב של הפין שלך. עטוף את סרט המדידה או הסרגל סביב אמצע הפין שלך ורשום את המדידה.

בחירת קונדום בגודל הנכון

לאחר שמדדת את איבר המין שלך, תצטרך לבחור את הקונדום בגודל הנכון. רוב הקונדומים מסומנים בגודלם באינצ'ים. אם הפין שלך באורך של בין 4 ל-6 אינץ', עליך לקנות קונדום בגודל "צמוד". אם הפין שלך באורך של בין 6 ל-7 אינץ', כדאי לקנות קונדום בגודל "רגיל". אם הפין שלך הוא יותר מ-7 אינץ', כדאי לקנות קונדום בגודל "גדול". בכל הנוגע לרוחב, רוב הקונדומים יתאימו לפין בהיקף של 4.5 עד 5.5 אינץ'. אם הפין שלך גדול מ-5.5 אינץ' בהיקף, עליך לקנות קונדום בגודל "גדול".

מנסה קונדומים

לאחר שבחרתם את הקונדום בגודל המתאים, חשוב לוודא שהוא מתאים כראוי. כדי לעשות זאת, תצטרך לנסות את זה. התחל על ידי הכנסת כמה טיפות של חומר סיכה לתוך הקונדום. זה יקל על הלבוש ויעזור למנוע ממנו להישבר. לאחר מכן, צבט את קצה הקונדום וגלגל אותו במורד הפין שלך. ודא שהקונדום נפרש עד לבסיס הפין שלך. אם הוא צמוד מדי או משוחרר מדי, נסה גודל אחר.

שימוש בקונדום הנכון

חשוב להשתמש בקונדום בגודל הנכון כדי להבטיח שהוא יעיל. אם הקונדום הדוק מדי, הוא עלול להישבר. אם זה רפוי מדי, זה יכול להחליק במהלך יחסי מין.

סיכום

בחירת הקונדום בגודל הנכון חשובה הן לבטיחות והן לנוחות. כדי לוודא שאתה משתמש בקונדום בגודל הנכון, מדדי את איבר המין שלך ובחרי מידה מתאימה. אם הקונדום צמוד מדי או רפוי מדי, נסה גודל אחר. למידע נוסף, עיין במאמר זה בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן