דף הבית » בינג’ » איך יודעים אם הודעת וואטסאפ נקראה?

איך יודעים אם הודעת וואטסאפ נקראה?

מהם האינדיקטורים לכך שהודעת WhatsApp נקראה?

כאשר אתה שולח הודעה בוואטסאפ, ייתכן שתרצה לדעת אם הנמען קרא אותה. למרבה המזל, ל- WhatsApp יש מספר אינדיקטורים המאפשרים לך לדעת אם הודעה נקראה או לא. האינדיקטור הברור ביותר הוא הסימון הכחול הכפול המופיע ליד ההודעה. זה מציין שהנמען קרא את ההודעה. אם אתה רואה סימן ביקורת כחול בודד, זה אומר שההודעה נמסרה אך לא נקראה. מחוון נוסף הוא חותמת הזמן. כאשר הודעה נקראת, חותמת הזמן תשתנה מרגע שליחת ההודעה לזמן קריאתה. אם חותמת הזמן לא משתנה, זה אומר שההודעה לא נקראה.

מה אם הנמען כבוי אישורי קריאה?

אם הנמען כיבה את אישורי הקריאה, לא תוכל לראות את סימן הביקורת הכפול הכפול או את עדכון חותמת הזמן. עם זאת, יש עדיין כמה אינדיקטורים שיכולים לומר לך אם הודעה נקראה. אם הנמען מחובר, סביר להניח שהוא קרא את ההודעה. אם הנמען היה מקוון במשך זמן רב לאחר ששלחת את ההודעה, סביר להניח שהוא קרא אותה. אינדיקטור נוסף הוא אם הנמען מגיב להודעה. אם הם מגיבים, סביר להניח שהם קראו את ההודעה.

האם אתה יכול לדעת אם הודעה נקראה בצ'אטים קבוצתיים?

כן, אתה יכול לדעת אם הודעה נקראה בצ'אטים קבוצתיים. סימן הביקורת הכפול הכפול יופיע ליד ההודעה אם היא נקראה על ידי כל חברי הקבוצה. עם זאת, אם יש לקבוצה יותר מ-10 חברים, לא תוכל לראות את הסימון הכפול הכפול. במקום זאת, תראה סימן ביקורת כחול אחד ליד ההודעה. זה מציין שההודעה נמסרה אך לא נקראה.

האם אתה יכול לדעת אם הודעה נקראה בצ'אט אחד על אחד?

כן, אתה יכול לדעת אם הודעה נקראה בצ'אט אחד על אחד. סימן הביקורת הכפול הכפול יופיע ליד ההודעה אם היא נקראה על ידי הנמען.

סיכום

לוואטסאפ יש מספר אינדיקטורים המאפשרים לך לדעת אם הודעה נקראה או לא. האינדיקטור הברור ביותר הוא הסימון הכחול הכפול המופיע ליד ההודעה. אם אישורי קריאה כבויים אצל הנמען, אתה עדיין יכול לדעת אם הודעה נקראה על ידי חיפוש אינדיקטורים אחרים, כגון אם הנמען מקוון או אם הוא מגיב להודעה. אתה יכול גם לדעת אם הודעה נקראה בצ'אטים קבוצתיים ובצ'אטים אחד על אחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן