דף הבית » אנציקלופדיה » איך יודעים אם מישהו חסם אותי בוואטסאפ?

איך יודעים אם מישהו חסם אותי בוואטסאפ?

איך יודעים אם מישהו חסם אותי בוואטסאפ?

סימן שמישהו חסם אותך בוואטסאפ

אם אתה תוהה איך לדעת אם מישהו חסם אותך בוואטסאפ, אתה לא לבד. מאמר זה יספק לך מספר דרכים לדעת אם מישהו חסם אותך ב-WhatsApp.

בדוק את תמונת הפרופיל שלהם

אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שמישהו חסם אותך בוואטסאפ הוא אם תמונת הפרופיל שלו נעלמה. אם אתה כבר לא יכול לראות את תמונת הפרופיל שלהם, סביר להניח שהם חסמו אותך.

בדוק את היסטוריית הצ'אט שלך

דרך נוספת לדעת אם מישהו חסם אותך ב-WhatsApp היא לבדוק את היסטוריית הצ'אט שלך. אם אינך יכול עוד לראות אף אחת מההודעות הקודמות שלך עם האדם, סביר להניח שהוא חסם אותך.

בדוק את השיחות שלך

אם ניסית להתקשר לאדם והשיחה לא תעבור, סביר להניח שהוא חסם אותך. אם אתה כבר לא יכול להתקשר לאדם, זה אינדיקציה טובה שהוא חסם אותך.

בדוק את עדכוני המצב שלך

אם אינך יכול לראות יותר את עדכוני הסטטוס של האדם, סביר להניח שהוא חסם אותך. אם עדכוני הסטטוס שלך אינם גלויים יותר לאדם, זה סימן טוב שהוא חסם אותך.

בדוק אם אתה יכול להוסיף אותם לקבוצה

אם תנסה להוסיף את האדם לקבוצה ותקבל הודעת שגיאה, סביר להניח שהוא חסם אותך. אם אינך יכול יותר להוסיף את האדם לקבוצה, זה סימן טוב שהוא חסם אותך.

בדוק אם אתה יכול לראות את הנראה האחרון שלהם

אם אתה כבר לא יכול לראות את הסטטוס האחרון של האדם שנראה, סביר להניח שהוא חסם אותך. אם הסטטוס האחרון שראית כבר לא גלוי לאדם, זה סימן טוב שהוא חסם אותך.

טבלה: סימנים שמישהו חסם אותך בוואטסאפ

סִימָן מַשְׁמָעוּת
תמונת הפרופיל נעלמה כנראה חסום
אין היסטוריית צ'אט כנראה חסום
שיחות לא עוברות כנראה חסום
לא יכול לראות עדכוני סטטוס כנראה חסום
לא ניתן להוסיף לקבוצה כנראה חסום
לא יכול לראות שנראה לאחרונה כנראה חסום

אם אתה עדיין לא בטוח אם מישהו חסם אותך בוואטסאפ, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשאול אותו ישירות. אם הם לא מגיבים, סביר להניח שהם חסמו אותך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן