דף הבית » מאמרים » איך יודעים אם נחסמתי בוואטסאפ?

איך יודעים אם נחסמתי בוואטסאפ?

איך יודעים אם נחסמתי בוואטסאפ?

סימנים שאולי נחסמת בוואטסאפ

WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר, עם למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם. זו דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל לפעמים דברים לא תמיד הולכים חלק. אם אתה חושב שמישהו חסם אותך בוואטסאפ, יש כמה סימנים שאתה יכול להיזהר מהם.

בדוק את סטטוס נראה לאחרונה

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את מצבו האחרון של האדם שנראה. אם אתה לא יכול לראות את הסטטוס שנראה לאחרונה, זה יכול להיות שהם חסמו אותך. עם זאת, חשוב לציין שייתכן שהאדם פשוט השבית את הסטטוס שנראה לאחרונה, כך שזו לא דרך בטוחה לדעת אם נחסמת.

בדוק את תמונת הפרופיל

סימן נוסף לכך שאולי נחסמת הוא אם תמונת הפרופיל של האדם נעלמה. אם אתה כבר לא יכול לראות את תמונת הפרופיל שלהם, זה יכול להיות שהם חסמו אותך. שוב, חשוב לציין שייתכן שהאדם פשוט שינה את תמונת הפרופיל שלו, כך שזו לא דרך בטוחה לדעת אם נחסמת.

לא יכול לשלוח הודעות

אם תנסה לשלוח הודעה לאדם והיא לא עוברת, זה יכול להיות שנחסמת. כאשר אתה מנסה לשלוח הודעה, אתה אמור לראות סימן קריאה אדום לצדה. זה מציין שההודעה לא נשלחה. אם אתה רואה את זה, זה יכול להיות שאתה חסום.

חשוב גם לציין שייתכן שהאדם פשוט איבד את חיבור האינטרנט שלו או שהטלפון שלו כבוי. לכן חשוב לבדוק סימנים אחרים לפני שמניחים שחסמתם.

סיכום

אם אתה חושב שמישהו חסם אותך בוואטסאפ, יש כמה סימנים שאתה יכול להיזהר מהם. בדוק את הסטטוס שנראה לאחרונה, תמונת פרופיל, ואם אינך יכול לשלוח הודעות. אם אתה רואה אחד מהסימנים האלה, זה יכול להיות שנחסמת. עם זאת, חשוב לציין שייתכן שהאדם פשוט השבית את הסטטוס שנראה לאחרונה, שינה את תמונת הפרופיל שלו או איבד את החיבור לאינטרנט. לכן חשוב לבדוק סימנים אחרים לפני שמניחים שחסמתם.

למידע נוסף, בדוק את סרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן