דף הבית » עוצר נשימה » איך לדעת אם החברה שלך משקרת לך

איך לדעת אם החברה שלך משקרת לך

. איך לדעת אם החברה שלך משקרת לך

איך לדעת אם החברה שלך משקרת לך

זה יכול להיות קשה לדעת אם החברה שלך משקרת לך. זה יכול להיות אפילו יותר קשה להתעמת איתה לגבי זה. אם אתה חושד שהחברה שלך משקרת לך, חשוב להקדיש זמן לחקור את המצב ולהבין את האמת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לדעת אם החברה שלך משקרת לך.

שימו לב לשפת הגוף שלה

כשמישהו משקר, שפת הגוף שלו יכולה לסתור אותו. שים לב לשפת הגוף של חברתך כשהיא מדברת איתך. האם היא מסיטה את מבטה או נמנעת מקשר עין? האם היא מתעסקת או נראית עצבנית? נראה שהיא מסתירה משהו? כל אלה הם סימנים לכך שהיא עשויה לשקר לך.

האזינו לטון הקול שלה

דרך נוספת לדעת אם החברה שלך משקרת היא לשים לב לטון הדיבור שלה. האם היא נשמעת מהוססת או לא בטוחה בעצמה? האם נראה שהיא מתחמקת מנושאים מסוימים? נראה שהיא מנסה לשנות נושא? כל אלה הם סימנים לכך שהיא עשויה לשקר לך.

חפש חוסר עקביות

כשמישהו משקר, לעתים קרובות הוא עושה טעויות ומספר סיפורים לא עקביים. שימו לב לפרטים של מה שהחברה שלכם אומרת. האם הסיפור שלה משתנה משיחה אחת לאחרת? נראה שהיא סותרת את עצמה? אם כן, ייתכן שהיא משקרת לך.

סמוך על האינסטינקטים שלך

אם אתה חושד שהחברה שלך משקרת לך, סמוך על האינסטינקטים שלך. אם משהו לא מרגיש נכון, חשוב להקדיש זמן לחקור את המצב ולהבין את האמת. אל תפחדו לשאול שאלות ולרדת לעומק המצב.

אם אתה עדיין לא בטוח אם החברה שלך משקרת לך, חשוב לדבר איתה על זה. היו כנים ופתוחים איתה והודיעו לה שאתם מודאגים. בקש ממנה להיות כנה איתך ותודיע לה שאתה מוכן להקשיב. זה ייתן לה את ההזדמנות להסביר את הצד שלה בסיפור ובתקווה לנקות אי הבנות.

זה יכול להיות קשה לדעת אם החברה שלך משקרת לך. אבל אם תשימו לב לשפת הגוף שלה, תקשיבו לטון הדיבור שלה ותחפשו חוסר עקביות בסיפור שלה, תוכלו לקבל מושג טוב יותר על מה באמת קורה. ואם בכל זאת יש לך ספק, חשוב לדבר איתה על כך ולרדת לעומק המצב.

השוואה מהירה

סימני שקר מה לחפש
שפת גוף הימנעות מקשר עין, התעסקות, הסתרת משהו
טון דיבור מהסס, נמנע מנושאים מסוימים, משנה נושא
חוסר עקביות משנה סיפורים, סותרת את עצמה

אם אתה חושד שהחברה שלך משקרת לך, חשוב להקדיש זמן לחקור את המצב ולהבין את האמת. שימו לב לשפת הגוף שלה, הקשיבו לטון הדיבור שלה, וחפשו חוסר עקביות בסיפור שלה. ואם בכל זאת יש לך ספק, חשוב לדבר איתה על כך ולרדת לעומק המצב. כדי ללמוד עוד על איך לדעת אם החברה שלך משקרת לך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן