דף הבית » בינג’ » איך לדעת אם יהלום אמיתי?

איך לדעת אם יהלום אמיתי?

איך לדעת אם יהלום אמיתי?

בדוק את ההגדרה

השקיעה של יהלום יכולה לספר לך הרבה על האותנטיות שלו. אם היהלום משובץ במתכת באיכות נמוכה כמו פליז או נחושת, סביר להניח שלא מדובר ביהלום אמיתי. יהלומים מקוריים משובצים בדרך כלל במתכות איכותיות כמו פלטינה, זהב לבן וזהב צהוב.

חפש הכללות

תכלילים הם פגמים זעירים שנמצאים בתוך יהלומים. ליהלומים אמיתיים יש בדרך כלל תכלילים, בעוד שיהלומים מזויפים הם לרוב ללא רבב. אם אתה מסתכל מקרוב על יהלום, ייתכן שתוכל לראות את התכלילים בעין בלתי מזוינת. אם אינך יכול לראות תכלילים, סביר להניח שזה לא יהלום אמיתי.

בדוק את המשקל

יהלומים כבדים יותר מאבני חן אחרות כמו זירקוניה. אם יש לך גישה למשקל, אתה יכול לשקול את היהלום כדי לקבוע אם הוא אמיתי. יהלומים מקוריים ישקלו יותר מיהלומים מזויפים.

בדוק אם יש תעודת מקוריות

אם אתה רוכש יהלום, הוא צריך להגיע עם תעודת מקוריות. מסמך זה מופק על ידי מעבדה גמולוגית בעלת מוניטין ויציין כי היהלום מקורי. אם היהלום אינו מגיע עם תעודת מקוריות, סביר להניח שלא מדובר ביהלום אמיתי.

השתמש בבודק יהלומים

בודק יהלומים הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לקבוע אם היהלום אמיתי או לא. מכשיר זה פועל על ידי מדידת המוליכות החשמלית של האבן. ליהלומים מקוריים תהיה מוליכות חשמלית שונה מיהלומים מזויפים.

התייעצו עם מומחה

אם אתה עדיין לא בטוח אם יהלום אמיתי או לא, כדאי להתייעץ עם מומחה. גמולוג או צורף יכול לבחון את היהלום ולתת לך הערכה מדויקת. הם יכולים גם לספק לך תעודת מקוריות אם היהלום הוא אמיתי.

לדעת איך לדעת אם יהלום אמיתי חשוב אם אתה מחפש לרכוש אחד. על ידי שימוש בטיפים שלמעלה, אתה יכול לקבוע אם יהלום הוא אמיתי או לא. אם אתה עדיין לא בטוח, עדיף להתייעץ עם מומחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן