דף הבית » עוצר נשימה » איך לדעת אם מדובר בטורקיה זכר?

איך לדעת אם מדובר בטורקיה זכר?

איך לדעת אם מדובר בטורקיה זכר?

מה זה טורקיה זכר?

זכר הודו, המכונה גם טום, הוא ציפור גדולה המהווה חלק מהסוג Meleagris. תרנגולי הודו זכרים גדולים יותר מהתרנגולי הודו נקבות, ויש להם קבוצה ייחודית של תכונות שמקלות על זיהוים. להודו זכרים יש גודל גוף גדול יותר, רגליים ארוכות יותר וזנב גדול וצבעוני יותר. יש להם גם וואטל וסנוד גדולים ובולטים יותר.

איך לדעת אם מדובר בטורקיה זכר

גודל וצבע

ההבדל הברור ביותר בין הודו זכר לנקבה הוא גודל וצבע. תרנגולי הודו זכרים בדרך כלל גדולים יותר מהתרנגולי הודו נקבות, ויש להם נוצות צבעוניות יותר. להודו זכרים יש גודל גוף גדול יותר, רגליים ארוכות יותר וזנב גדול וצבעוני יותר. יש להם גם וואטל וסנוד גדולים ובולטים יותר.

התנהגות

תרנגולי הודו זכרים גם אגרסיביים יותר מהתרנגולי הודו נקבות. סביר יותר שהם יתמוטטו ויציגו את נוצותיהם בניסיון למשוך בן זוג. תרנגולי הודו זכרים גם משמיעים צליל זולל מיוחד, שהוא קריאה חזקה ונמוכה שניתן לשמוע ממרחק.

נוצות

לזכרים של תרנגולי הודו יש גם קבוצה ייחודית של נוצות. הנוצות בראש ובצוואר של הודו זכר ארוכות וצבעוניות יותר מאלו של נקבת הודו. גם הנוצות על הגב והכנפיים של זכר הודו ארוכות וצבעוניות יותר.

וואטל וסנוד

גם הוואטל והסנוד של זכר הודו גדולים ובולטים יותר מאלה של נקבת הודו. הוואטל הוא תוספת בשרנית בצבע אדום התלויה על צוואר הודו זכר. הסנוד הוא תוספת בשרנית בצבע אדום התלויה על מקורו של הודו זכר.

סיכום

תרנגולי הודו זכרים גדולים יותר מהתרנגולי הודו נקבות, ויש להם קבוצה ייחודית של תכונות שמקלות על זיהוים. להודו זכרים יש גודל גוף גדול יותר, רגליים ארוכות יותר וזנב גדול וצבעוני יותר. יש להם גם וואטל וסנוד גדולים ובולטים יותר. תרנגולי הודו זכרים הם גם אגרסיביים יותר מנקבות תרנגולי הודו, והם משמיעים קול זולל ייחודי. לזכרים של תרנגולי הודו יש גם קבוצה ייחודית של נוצות, והנוזל והסנוד שלהם גדולים ובולטים יותר מאלה של נקבת הודו.

שאלות ותשובות

ש: איך אתה יכול לדעת את גילו של תרנגול הודו?

ת: ניתן לקבוע את גילו של תרנגול הודו על ידי בדיקת הנוצות. לתרנגולי הודו צעירים יותר יש נוצות קצרות יותר, בעוד שלתרנגולי הודו מבוגרים יותר יש נוצות ארוכות יותר.

ש: איך אתה יכול לדעת את המין של תרנגול הודו?

ת: ניתן לקבוע את המין של תרנגול הודו על ידי בחינת הגודל, הצבע, ההתנהגות, הנוצות, הוואטל והסנוד. תרנגולי הודו זכרים בדרך כלל גדולים יותר מהתרנגולי הודו נקבות, ויש להם נוצות צבעוניות יותר. תרנגולי הודו זכרים הם גם אגרסיביים יותר מנקבות תרנגולי הודו, והם משמיעים קול זולל ייחודי. לזכרים של תרנגולי הודו יש גם קבוצה ייחודית של נוצות, והנוזל והסנוד שלהם גדולים ובולטים יותר מאלה של נקבת הודו.

ש: מה ההבדל בין טום לתרנגולת?

ת: טום הוא תרנגול הודו זכר, בעוד תרנגולת היא נקבה הודו. תרנגולי הודו זכרים בדרך כלל גדולים יותר מהתרנגולי הודו נקבות, ויש להם נוצות צבעוניות יותר. תרנגולי הודו זכרים הם גם אגרסיביים יותר מנקבות תרנגולי הודו, והם משמיעים קול זולל ייחודי. לזכרים של תרנגולי הודו יש גם קבוצה ייחודית של נוצות, והנוזל והסנוד שלהם גדולים ובולטים יותר מאלה של נקבת הודו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן