דף הבית » בחירות הגולשים » איך לדעת אם מישהו חסם אותך בפייסבוק

איך לדעת אם מישהו חסם אותך בפייסבוק

איך לדעת אם מישהו חסם אותך בפייסבוק

איך לדעת אם מישהו חסם אותך בפייסבוק

פייסבוק היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל זה יכול להיות גם מקור לתסכול אם אתה חושב שמישהו חסם אותך. אם אינך בטוח אם מישהו חסם אותך, ישנן מספר דרכים לגלות זאת.

בדוק את רשימת החברים שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את רשימת החברים שלך. אם האדם שלדעתך חסם אותך כבר לא ברשימה שלך, סביר להניח שהוא חסם אותך. אם הם עדיין ברשימה שלך, ייתכן שהם לא חסמו אותך.

בדוק את הפרופיל שלהם

אם האדם עדיין ברשימת החברים שלך, השלב הבא הוא לבדוק את הפרופיל שלו. אם אתה יכול לראות את הפרופיל שלהם, אז הם לא חסמו אותך. עם זאת, אם אינך יכול לראות את הפרופיל שלהם או אם הפרופיל שלהם ריק לחלוטין, סביר להניח שהם חסמו אותך.

בדוק את ההודעות שלך

דרך נוספת לדעת אם מישהו חסם אותך היא לבדוק את ההודעות שלך. אם אינך יכול לראות הודעות כלשהן מהאדם שאתה חושב שחסם אותך, סביר להניח שהוא חסם אותך. עם זאת, אם אתה עדיין יכול לראות הודעות מהם, ייתכן שהם לא חסמו אותך.

אם אתה עדיין לא בטוח אם מישהו חסם אותך, אז אתה יכול לנסות לשלוח לו הודעה. אם אינך יכול לשלוח להם הודעה, סביר להניח שהם חסמו אותך. עם זאת, אם אתה יכול לשלוח להם הודעה והם יגיבו, ייתכן שהם לא חסמו אותך.

חשוב גם לציין שאם מישהו חסם אותך, אז הוא לא יוכל לראות אף אחד מהפוסטים או ההערות שלך בפרופיל שלו. אז אם אתה לא יכול לראות אף אחד מהפוסטים או ההערות שלהם, אז סביר להניח שהם חסמו אותך.

לבסוף, אם אתה עדיין לא בטוח אם מישהו חסם אותך, אז אתה יכול לנסות לשאול אותו ישירות. אם הם לא מגיבים או אם הם מכחישים לחסום אותך, סביר להניח שהם חסמו אותך.

אם מישהו חסם אותך בפייסבוק, אז חשוב לזכור שזה לא סוף העולם. יש עדיין המון דרכים אחרות לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, וחשוב לזכור שחסימת מישהו אינה התקפה אישית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן