דף הבית » עוצר נשימה » איך לדעת אם סיר בטוח למדיח כלים?

איך לדעת אם סיר בטוח למדיח כלים?

איך לדעת אם סיר בטוח למדיח כלים?

מה זה אומר בטוח למדיח כלים?

בטוח למדיח כלים פירושו שהסיר או המחבת יכולים לעמוד בחום, בלחץ ובחומרי הניקוי המשמשים במדיח כלים מבלי להינזק. זה גם אומר שהסיר או המחבת לא יתעוותו, לא יחלידו או יתעוותו. לא כל הסירים והמחבתות ניתנים לשטיפה במדיח כלים, לכן חשוב לדעת לדעת אם סיר ניתן למדיח כלים לפני שמכניסים אותו למדיח הכלים.

בדוק את התווית

השלב הראשון בקביעה אם סיר או מחבת בטוחים במדיח כלים הוא לבדוק את התווית. סירים ומחבתות רבים מגיעים עם תווית המציינת אם הם בטוחים במדיח כלים או לא. אם על התווית כתוב "מדיח כלים", אז אתה יכול להכניס בבטחה את הסיר או המחבת למדיח הכלים. אם על התווית לא כתוב "מדיח כלים", אז אין להכניס את הסיר או המחבת למדיח הכלים.

בדוק את החומר

אם לסיר או למחבת אין תווית, אז כדאי לבדוק מה החומר ממנו הם עשויים. חומרים מסוימים, כגון נירוסטה, אלומיניום וברזל יצוק, נחשבים בדרך כלל לעמידים במדיח כלים. עם זאת, חומרים מסוימים, כגון נחושת, פליז וכסף, אינם נחשבים לעמידים במדיח כלים ואין להכניסם למדיח הכלים.

טיפול בסירים ומחבתות בטוחים למדיח כלים

אם יש לך סיר או מחבת הניתנים למדיח כלים, עדיין יש כמה צעדים שעליך לנקוט כדי להבטיח שהם יישארו במצב טוב. ראשית, עליך להשתמש תמיד בחומר ניקוי עדין בעת שטיפת הסיר או המחבת במדיח הכלים. חומרי ניקוי חריפים עלולים לפגוע בגימור הסיר או המחבת ולגרום לשינוי צבעו או להחליד. שנית, כדאי להימנע משימוש בהגדרת "חיטוי" במדיח הכלים. הגדרה זו נועדה להרוג חיידקים, אך היא עלולה גם לפגוע בגימור הסיר או המחבת. לבסוף, תמיד כדאי לייבש את הסיר או המחבת מיד לאחר שטיפתם. זה יעזור למנוע כתמי מים וחלודה.

סיכום

חשוב לדעת אם סיר או מחבת ניתנים למדיח כלים כדי להבטיח שהם יישארו במצב טוב. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם סיר או מחבת בטוחים במדיח כלים היא לבדוק את התווית. אם על התווית כתוב "מדיח כלים", אז אתה יכול להכניס בבטחה את הסיר או המחבת למדיח הכלים. אם על התווית לא כתוב "מדיח כלים", אז אין להכניס את הסיר או המחבת למדיח הכלים. בנוסף, עליך להשתמש תמיד בחומר ניקוי עדין, להימנע משימוש בהגדרת "חיטוי", ולייבש את הסיר או המחבת מיד לאחר שטיפתם. למידע נוסף, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן