דף הבית » רץ ברשת » איך לדעת את גודל הטבעת

איך לדעת את גודל הטבעת

איך לדעת את גודל הטבעת

מדידת גודל של טבעת

הטבעות מגיעות בגדלים רבים, וחשוב לדעת מה מידת הטבעת לפני שקונים אותה. בין אם אתה קונה טבעת לעצמך או למישהו אחר, חשוב להתאים את המידה. הנה כמה טיפים כיצד למדוד גודל של טבעת.

שימוש ב-Ring Sizer

הדרך הקלה ביותר למדוד את גודל הטבעת היא להשתמש בממד טבעת. טבעת ממידה היא כלי שנראה כמו טבעת עם סדרה של חורים בתוכה. כל חור מתאים לגודל טבעת ספציפי. כדי להשתמש בממד טבעת, פשוט החלק אותו על האצבע ומצא את החור המתאים ביותר.

מדידת היקף האצבע שלך

אם אין לך מד טבעת, אתה יכול למדוד את היקף האצבע. לשם כך, עטפו חתיכת חוט או רצועת נייר סביב האצבע וסמנו את הנקודה שבה הקצוות נפגשים. לאחר מכן, מדדו את אורך החוט או הנייר בעזרת סרגל. המדידה תתאים לגודל טבעת.

השוואה לטבעת קיימת

אם כבר יש לך טבעת שמתאימה, תוכל להשתמש בה כדי למדוד גודל של טבעת חדשה. כל שעליך לעשות הוא להניח את הטבעת הקיימת על גבי הטבעת החדשה ולהשוות בין הגדלים. אם הטבעת החדשה גדולה יותר, היא תבלוט מהטבעת הקיימת. אם הטבעת החדשה קטנה יותר, היא תכוסה לחלוטין על ידי הטבעת הקיימת.

לא משנה באיזו שיטה אתה משתמש, חשוב למדוד את גודל הטבעת במדויק. אם אתה קונה טבעת למישהו אחר, אולי תרצה לבקש ממנו למדוד את האצבע שלו. כך תוכלו להיות בטוחים שהטבעת תתאים בצורה מושלמת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן