דף הבית » בינג’ » איך לדעת את גילו של חתול?

איך לדעת את גילו של חתול?

איך לדעת את גילו של חתול?

מהו גיל החתול?

חתולים מזדקנים בצורה שונה מבני אדם, כך שיכול להיות קשה לדעת בן כמה החתול. גילו של חתול נמדד בשנות חתול, מה שלא זהה לשנות אדם. גיל חתול מחושב בדרך כלל על ידי הכפלת גיל החתול בשנות אדם בשבע. המשמעות היא שחתול בן שנה הוא למעשה בן שבע בשנות חתול.

איך לזהות את גילו של חתול

ישנן מספר דרכים לקבוע את גילו של חתול. הדרך המדויקת ביותר היא להסתכל על השיניים של החתול. שיניים של חתול יגידו לך בן כמה החתול. שיניו של חתול צעיר יהיו לבנות וחדות, בעוד שיניו של חתול מבוגר יהיו צהובות ושחוקות. דרך נוספת לדעת את גילו של חתול היא להסתכל על פרוותו. לחתול צעיר יהיה פרווה עבה ומבריקה, בעוד שלחתול מבוגר יהיה פרווה דקה ומשעממת. גודל החתול יכול גם להעיד על גילו. חתול צעיר יהיה קטן יותר מחתול מבוגר.

מה לחפש בהתנהגות של חתול

התנהגותו של חתול יכולה גם לתת רמזים לגילו. חתול צעיר יהיה פעיל ושובב יותר מחתול מבוגר. חתול מבוגר יותר יהיה רגוע יותר ופחות פעיל. חתול צעיר יהיה גם סקרן יותר ויסקור את סביבתו יותר מאשר חתול מבוגר. חתול מבוגר יותר יהיה מרוצה להישאר במקום אחד ולא לחקור כל כך הרבה.

מה לחפש בעיני חתול

עיניו של חתול יכולות גם לתת רמזים לגילו. לחתול צעיר יהיו עיניים בהירות וצלולות, בעוד שלחתול מבוגר יהיו עיניים עכורות ומעורפלות.

מה לחפש באוזני חתול

אוזניו של חתול יכולות גם לתת רמזים לגילו. לחתול צעיר יהיו אוזניים עליזות, בעוד שלחתול מבוגר יהיו אוזניים שמוטות.

מה לחפש בזנב של חתול

זנבו של חתול יכול גם לתת רמזים לגילו. לחתול צעיר יהיה זנב עבה ועבות, בעוד שלחתול מבוגר יותר יהיה זנב דק ורפוי.

מה לחפש במשקל של חתול

משקלו של חתול יכול גם לתת רמזים לגילו. חתול צעיר יהיה רזה ושרירי, בעוד חתול מבוגר יהיה כבד יותר ופחות שרירי.

סיכום

לומר את גילו של חתול יכול להיות קשה, אך ישנן מספר דרכים לעשות זאת. על ידי התבוננות בשיניים, פרוות, גודל, התנהגות, עיניים, אוזניים, זנבו ומשקלו של החתול, ניתן לקבל מושג טוב על בן כמה החתול. כדי ללמוד עוד על חתולים, אתה יכול לצפות בסרטונים ב- YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן