דף הבית » המלצות הצוות » איך תדעו אם לא עקבו אחריכם באינסטגרם?

איך תדעו אם לא עקבו אחריכם באינסטגרם?

איך תדעו אם לא עקבו אחריכם באינסטגרם?

מסמן שמישהו הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם

זה יכול להיות קשה לדעת אם מישהו הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם. אמנם לאינסטגרם אין תכונה שמודיעה לך כשמישהו מפסיק לעקוב אחריך, אבל יש כמה סימנים שאתה יכול לחפש כדי לדעת אם מישהו הפסיק לעקוב אחרי החשבון שלך.

מספר העוקבים שלך ירד

הסימן הברור ביותר לכך שמישהו הפסיק לעקוב אחריך הוא ירידה במספר העוקבים שלך. אם אתה שם לב שספירת העוקבים שלך ירדה פתאום, אז סביר להניח שמישהו הפסיק לעקוב אחריך.

אתה לא רואה את הפוסטים שלהם בפיד שלך

אם פעם ראיתם פוסטים של משתמש מסוים בפיד שלכם אבל עכשיו לא, אז יתכן שהוא הפסיק לעקוב אחריכם. זו יכולה להיות דרך טובה לדעת אם מישהו הפסיק לעקוב אחריך, מכיוון שסביר להניח שעדיין היית רואה את הפוסטים שלו אם עדיין הייתם עוקבים זה אחר זה.

אתה לא רואה את עיקרי הסיפור שלהם

סימן נוסף לכך שמישהו הפסיק לעקוב אחריך הוא אם אינך רואה את הדגשות הסיפור שלו בפרופיל שלו. אם פעם ראיתם את עיקרי הסיפור שלהם אבל עכשיו הם נעלמו, סביר להניח שהם ביטלו את המעקב אחריכם.

כיצד לגלות אם מישהו הפסיק לעקוב אחריך

אם אתה רוצה לברר בוודאות אם מישהו הפסיק לעקוב אחריך, אתה יכול להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לבדוק. יש כמה אפליקציות זמינות שיכולות להגיד לך מי הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם, כמו עוקבים+ ו-Unfollowers.

עוקבים+

Followers+ היא אפליקציה חינמית שיכולה להגיד לך מי הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם. האפליקציה גם מראה לך מי עקב אחריך לאחרונה, כמו גם מי לא עוקב אחריך בחזרה.

ביטול עוקבים

Unfollowers היא אפליקציה נוספת שיכולה להגיד לך מי הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם. האפליקציה גם מראה לך מי עקב אחריך לאחרונה ומי לא עוקב אחריך בחזרה.

InstaFollow

InstaFollow היא אפליקציה חינמית שיכולה להגיד לך מי הפסיק לעקוב אחריך באינסטגרם. האפליקציה גם מראה לך מי עקב אחריך לאחרונה ומי לא עוקב אחריך בחזרה.

איך למנוע מאנשים להפסיק לעקוב אחריך

אם אתה רוצה למנוע מאנשים לעקוב אחריך באינסטגרם, אז יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, ודא שאתה מפרסם תוכן שהעוקבים שלך יהנו ממנו. אם התוכן שלך לא מעניין או מרתק, סביר להניח שאנשים יפסיקו לעקוב אחריך.

כדאי גם ליצור אינטראקציה עם העוקבים שלך על ידי לייק והערה על הפוסטים שלהם. זה יעזור ליצור תחושה של קהילה ולגרום לעוקבים שלך להרגיש מוערכים. לבסוף, הקפידו לפרסם באופן קבוע כדי שהעוקבים שלכם לא ישכחו אתכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן