דף הבית » המלצות הצוות » איך תדע מתי הדרכון שלך יגיע?

איך תדע מתי הדרכון שלך יגיע?

איך תדע מתי הדרכון שלך יגיע?

מהו דרכון?

דרכון הוא מסמך שמונפק על ידי ממשלה המאשרת את זהותו ואת הלאום של המחזיק בו. הוא משמש לנסיעות בינלאומיות ומשמש כהוכחה לזהות ואזרחות. דרכונים תקפים בדרך כלל לתקופה של חמש עד עשר שנים, תלוי במדינה המנפיקה.

כיצד לעקוב אחר הדרכון שלך

בעת הגשת בקשה לדרכון, תקבל מספר מעקב. ניתן להשתמש במספר זה כדי לעקוב אחר התקדמות בקשת הדרכון שלך. אתה יכול לעקוב אחר הדרכון שלך באינטרנט או בטלפון. כדי לעקוב אחר הדרכון שלך באינטרנט, תצטרך לבקר באתר האינטרנט של משרד הדרכונים במדינה שלך. לאחר שתזין את מספר המעקב שלך, תוכל לראות את סטטוס בקשת הדרכון שלך. כדי לעקוב אחר הדרכון שלך בטלפון, תצטרך להתקשר למשרד הדרכונים במדינה שלך. תצטרך לספק את מספר המעקב שלך ונציג שירות הלקוחות יוכל לספק לך עדכון לגבי מצב בקשת הדרכון שלך.

כמה זמן לוקח לדרכון להגיע?

משך הזמן שלוקח לדרכון להגיע משתנה בהתאם למדינה המנפיקה. בדרך כלל, לוקח בין ארבעה לשישה שבועות להגיע לדרכון. עם זאת, מדינות מסוימות עשויות להימשך זמן רב יותר.

מה לעשות אם הדרכון שלך לא מגיע בזמן

אם הדרכון שלך לא מגיע בזמן, עליך לפנות למשרד הדרכונים במדינתך. הם יוכלו לספק לך עדכון על מצב בקשת הדרכון שלך.

השוואה מהירה

פעולה באינטרנט טלפון
עקוב אחר דרכון בקר באתר משרד הדרכונים והזן את מספר המעקב התקשר למשרד הדרכונים וציין מספר מעקב
הגיע הזמן לקבל דרכון 4-6 שבועות משתנה לפי מדינה
אם הדרכון לא מגיע צור קשר עם משרד הדרכונים צור קשר עם משרד הדרכונים

בעת הגשת בקשה לדרכון, חשוב לעקוב אחר התקדמותו. אתה יכול לעקוב אחר הדרכון שלך באינטרנט או בטלפון. בדרך כלל, לוקח בין ארבעה לשישה שבועות להגיע לדרכון. עם זאת, מדינות מסוימות עשויות להימשך זמן רב יותר. אם הדרכון שלך לא מגיע בזמן, עליך לפנות למשרד הדרכונים במדינתך. הם יוכלו לספק לך עדכון על מצב בקשת הדרכון שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן