דף הבית » TOP10 » איפה מגילת העצמאות?

איפה מגילת העצמאות?

2023-06-09 21:42:00+02:00

מהי מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות היא מסמך שנחתם ב-4 ביולי 1776 על ידי האבות המייסדים של ארצות הברית של אמריקה. הוא הכריז על עצמאותה של ארצות הברית מבריטניה והתווה את עקרונות האומה החדשה. המסמך נכתב על ידי תומס ג'פרסון ואומץ על ידי הקונגרס הקונטיננטלי. הוא נחשב לאחד המסמכים החשובים בהיסטוריה האמריקאית.

איפה מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות המקורית ממוקמת בארכיון הלאומי בוושינגטון די.סי. היא שוכנת בוויטרינה מיוחדת וזמינה לצפייה על ידי הציבור. המסמך זמין גם באינטרנט וניתן לצפות בו באתר הארכיון הלאומי. בנוסף למסמך המקורי, ישנם מספר עותקים של הכרזת העצמאות הממוקמים ברחבי ארצות הברית. עותקים אלה נמצאים במוזיאונים, בספריות ובמקומות ציבוריים אחרים. המפורסם מבין העותקים הללו הוא זה שנמצא ברוטונדה של בניין הארכיון הלאומי בוושינגטון הבירה

היסטוריה של מגילת העצמאות

הכרזת העצמאות נכתבה בתגובה לשלטון המדכא של המלוכה הבריטית. האבות המייסדים רצו ליצור אומה חדשה המבוססת על עקרונות החירות והדמוקרטיה. המסמך נכתב על ידי תומס ג'פרסון ואומץ על ידי הקונגרס הקונטיננטלי ב-4 ביולי 1776. הכרזת העצמאות הייתה צעד חשוב במהפכה האמריקאית. היא הכריזה על ארצות הברית כאומה עצמאית והתווה את עקרונות האומה החדשה. על המסמך חתמו 56 צירים מ-13 המושבות.

משמעותה של מגילת העצמאות

הכרזת העצמאות היא מסמך חשוב בהיסטוריה האמריקאית. היא הכריזה על ארצות הברית כאומה עצמאית והתווה את עקרונות האומה החדשה. המסמך היה צעד מרכזי במהפכה האמריקאית ועזר לעצב את האומה שאנו מכירים כיום. הכרזת העצמאות היא גם סמל חשוב של חופש ודמוקרטיה. זוהי תזכורת למאבק לחופש ולחשיבות של חירות וצדק לכולם. המסמך הוא תזכורת לחשיבות שלטון החוק ולכוחו של העם. הכרזת העצמאות היא מסמך חשוב בהיסטוריה האמריקאית ומהווה תזכורת למאבק לחופש ולחשיבות החירות והצדק לכל. למידע נוסף על הכרזת העצמאות, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן