דף הבית » בחירות הגולשים » טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

2023-05-10 03:02:00+02:00

מה זה עוף במרינדה?

עוף במרינדה הוא סוג של עוף שהושרה במרינדה, שהיא תערובת של מרכיבים כמו שמן, חומץ, עשבי תיבול ותבלינים. המרינדה עוזרת לרכך את העוף ולהחדיר בו טעם. ניתן לבשל עוף במרינדה במגוון דרכים, כמו צלייה, אפייה או טיגון במחבת.

כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

עוף במרינדה יכול להישמר במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או בשקית רוכסן על מנת למנוע את התקלקלותו. חשוב גם להרחיק את העוף ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב.

טיפים לאחסון עוף במרינדה

1. משרים את העוף במקרר

כשמשרים עוף, חשוב לעשות זאת במקרר. זה יעזור למנוע מהעוף להתקלקל וגם יעזור למנוע מהמרינדה להיות חומצית מדי.

2. השתמשו במיכל אטום או בשקית זיפ-טופ

כשמאחסנים עוף במרינדה במקרר, חשוב להשתמש בכלי אטום או בשקית רוכסן. זה יעזור למנוע מהעוף להתקלקל וגם יעזור למנוע מהמרינדה להיות חומצית מדי.

3. אל תשתמש שוב במרינדה

חשוב לא לעשות שימוש חוזר במרינדה שהעוף כבוש בה. הסיבה לכך היא שהמרינדה עלולה להזדהם בחיידקים מהעוף ועלולה לגרום להרעלת מזון אם נעשה בה שימוש חוזר.

4. מבשלים את העוף מיד

חשוב לבשל את העוף הכבוש מיד לאחר שהוצא מהמקרר. זה יעזור למנוע מהעוף להתקלקל וגם יעזור להבטיח שהוא מבושל כמו שצריך.

5. השליכו את כל שאריות המרינדה

כל שאריות המרינדה יש לזרוק לאחר בישול העוף. הסיבה לכך היא שהמרינדה עלולה להזדהם בחיידקים מהעוף ועלולה לגרום להרעלת מזון אם נעשה בה שימוש חוזר.

סיכום

עוף במרינדה יכול להיות דרך טעימה ומלאת טעם ליהנות מעוף. עם זאת, חשוב לאחסן את העוף כראוי במקרר ולבשל אותו מיד לאחר הוצאתו מהמקרר. חשוב גם להשליך את שאריות המרינדה לאחר בישול העוף. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהעוף הכבוש שלך בטוח לאכילה וטעים ככל האפשר.

דעה אישית

אני אוהב עוף במרינדה כי זה כל כך טעים וקל להכנה. אני תמיד מקפיד לאחסן אותו כמו שצריך במקרר ולבשל אותו מיד לאחר הוצאתו מהמקרר. אני גם מקפיד לזרוק את שאריות המרינדה לאחר בישול העוף. עוף במרינדה היא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה ומלאת טעם. אם אתה מחפש מידע נוסף על עוף במרינדה, עיין בסרטון YouTube הזה לכמה טיפים מועילים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן