דף הבית » מומלץ בהקדם » כיצד אוכל לדעת אם ביצעתי עבירת תנועה?

כיצד אוכל לדעת אם ביצעתי עבירת תנועה?

כיצד אוכל לדעת אם ביצעתי עבירת תנועה?

מהי עבירת תנועה?

עבירת תנועה היא כל מעשה המנוגד לכללים ולתקנות המסדירים את השימוש בדרכים ציבוריות. עבירות תנועה יכולות לנוע בין עבירות קלות כמו נהיגה במהירות מופרזת או נסיעה ברמזור אדום ועד לעבירות חמורות יותר כמו נהיגה תחת השפעה (DUI) או נהיגה בקלות ראש. בהתאם לחומרת ההפרה, אתה עלול לקבל קנסות, נקודות ברישיון שלך ואפילו מאסר.

סימנים שאולי ביצעת עבירת תנועה

אם עצר אותך על ידי שוטר, ייתכן שביצעת עבירת תנועה. סימנים נוספים שייתכן שביצעת עבירת תנועה כוללים:

נְהִיגָה בִּמְהִירוּת מוּפרֶזֶת

מהירות מופרזת היא אחת מעבירות התנועה הנפוצות ביותר. אם אתה נוסע מהר יותר מהמהירות המותרת, ייתכן שיעצרו אותך ויונפק לך כרטיס. בנוסף, אם אתה נוסע מהר מדי עבור התנאים, כגון במהלך סופת גשם או באזור בנייה, אתה עלול גם להיעצר ולהוציא כרטיס.

הפעלת באור אדום או תמרור עצור

אם לא תגיעו לעצירה מוחלטת ברמזור אדום או תמרור עצור, אתם עלולים לעצור ולקבוע כרטיס. בנוסף, אם תבצע פנייה ימינה ברמזור אדום, יתכן ותקבל כרטיס אם זה אסור באזור שלך.

נהיגה תחת השפעה

נהיגה תחת השפעה היא עבירה חמורה ועלולה לגרור קנסות גבוהים, נקודות ברישיון ואפילו מאסר. אם עוצרים אותך והשוטר חושד שאתה תחת השפעת סמים או אלכוהול, הם עשויים לערוך בדיקת פיכחון בשטח ובדיקת נשיפה. אם תיכשל באחת מהבדיקות הללו, אתה עלול להיעצר ולהאשים אותך ב-DUI.

נהיגה פרועה

נהיגה בחוסר זהירות מוגדרת כנהיגה באופן הנחשב כמסוכן לנהגים אחרים או להולכי רגל. דוגמאות לנהיגה פזיזות כוללות נהיגה במהירות מופרזת, אריגה פנימה ומחוץ לתנועה, והתעלמות מתמרורים ותמרורים. אם עוצרים אותך בשל נהיגה פזיזות, אתה עלול לקבל כרטיס ותצפית בקנסות ונקודות ברישיון שלך.

כיצד לגלות אם ביצעת עבירת תנועה

אם אינך בטוח אם ביצעת עבירת תנועה, תוכל לבדוק את רישום הנהיגה שלך. רוב המדינות מאפשרות לך לראות את תיעוד הנהיגה שלך באינטרנט. תיעוד הנהיגה שלך יראה את כל ההפרות שביצעת, כמו גם את כל הנקודות שיש לך ברישיון. בנוסף, אתה יכול ליצור קשר עם מחלקת כלי הרכב במדינתך כדי לברר לגבי רישום הנהיגה שלך.

אם עצר אותך שוטר, אתה יכול לשאול אותו אם ביצעת עבירת תנועה. השוטר אמור להיות מסוגל לומר לך אם ביצעת הפרה ומהן ההשלכות. בנוסף, אם הונפק לך כרטיס, הכרטיס יפרט את ההפרה שביצעת.

חשוב לזכור שלעבירות תעבורה יכולות להיות השלכות חמורות, לרבות קנסות, נקודות ברישיון ואפילו מאסר. אם אינך בטוח אם ביצעת עבירת תנועה, עדיף לבדוק את רישום הנהיגה שלך או ליצור קשר עם מחלקת הרכב של המדינה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן