דף הבית » להעביר את הזמן » כיצד אוכל לדעת את הסיסמה שלי ל-Google Play?

כיצד אוכל לדעת את הסיסמה שלי ל-Google Play?

כיצד אוכל לדעת את הסיסמה שלי ל-Google Play?

מה זה Google Play?

Google Play היא חנות מקוונת להורדה ורכישה של אפליקציות, מוזיקה, סרטים, ספרים ותוכן דיגיטלי אחר. הוא זמין במכשירי אנדרואיד, מכשירי Chromebook ובאינטרנט. Google Play היא חנות האפליקציות הרשמית למערכת ההפעלה אנדרואיד, המאפשרת למשתמשים לגלוש ולהוריד אפליקציות שפותחו עם ה-Android SDK ופורסמו דרך גוגל.

כיצד אוכל לדעת את הסיסמה שלי ל-Google Play?

אם שכחת את סיסמת Google Play שלך, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לאפס אותה.

שלב 1: בקר בדף איפוס הסיסמה של Google Play

הצעד הראשון הוא לבקר בדף איפוס הסיסמה של Google Play. דף זה ניתן למצוא על ידי מעבר לאתר Google Play ולחיצה על הקישור "שכחתי סיסמה".

שלב 2: הזן את כתובת הדוא"ל שלך

ברגע שאתה בדף איפוס הסיסמה, תצטרך להזין את כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון Google Play שלך. זוהי כתובת האימייל שבה השתמשת כשיצרת את חשבונך לראשונה.

שלב 3: קבל קוד אימות

לאחר שתזין את כתובת הדוא"ל שלך, Google תשלח לך קוד אימות. קוד זה יישלח לכתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון Google Play שלך. תצטרך להזין קוד זה כדי לאפס את הסיסמה שלך.

שלב 4: צור סיסמה חדשה

לאחר שתזין את קוד האימות, תוכל ליצור סיסמה חדשה עבור חשבון Google Play שלך. תצטרך להזין את הסיסמה החדשה פעמיים כדי לאשר אותה. לאחר שתעשה זאת, הסיסמה החדשה שלך תהיה פעילה ותוכל לגשת לחשבון Google Play שלך.

סיכום

אם שכחת את סיסמת Google Play שלך, קל לאפס אותה. כל שעליך לעשות הוא לבקר בדף איפוס הסיסמה של Google Play, להזין את כתובת הדוא"ל שלך, לקבל קוד אימות וליצור סיסמה חדשה. לאחר שתעשה זאת, תוכל לגשת לחשבון Google Play שלך. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, תוכל לצפות במדריך על איך אני יכול לדעת את הסיסמה שלי ל-Google Play? .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן