דף הבית » לא ידעתי » כיצד לגלות מי שמר תמונה באינסטגרם

כיצד לגלות מי שמר תמונה באינסטגרם

כיצד לגלות מי שמר תמונה באינסטגרם

כיצד לגלות מי שמר תמונה באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, ואין זה מפתיע שאנשים רבים מעוניינים לגלות מי שמר את התמונות שלהם. בין אם אתה עסק שמנסה לעקוב אחר מעורבות או משתמש שרוצה לדעת מי העריץ את העבודה שלך, יש כמה דרכים לגלות מי שמר תמונה באינסטגרם.

1. השתמש בתובנות באינסטגרם

אם יש לך חשבון עסקי באינסטגרם, תוכל להשתמש בתובנות באינסטגרם כדי לעקוב אחר מי שמר את התמונות שלך. Insights היא תכונה המספקת לך ניתוח מפורט לגבי הפוסטים שלך, כולל מי שמר אותם. כדי לגשת לתובנות, עבור לפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "תובנות". משם, אתה יכול לצפות בקטע "שמירה" כדי לראות מי שמר את התמונות שלך.

2. השתמש באפליקציות של צד שלישי

יש גם אפליקציות של צד שלישי שיכולות לעזור לך לעקוב אחר מי שמר את התמונות שלך. אפליקציות אלו הן בדרך כלל חינמיות לשימוש ויכולות לספק לך ניתוח מפורט לגבי מי שמר את התמונות שלך. כמה מהאפליקציות הפופולריות ביותר כוללות את Iconosquare, SocialBlade ו-Spraut Social.

3. שאל את העוקבים שלך

אם אינך מעוניין להשתמש באפליקציות של צד שלישי או בתובנות, אתה תמיד יכול לשאול את העוקבים שלך מי שמר את התמונות שלך. זוהי דרך מצוינת לתקשר עם העוקבים שלך ולהכיר אותם טוב יותר. אתה יכול גם להשתמש בזה כהזדמנות להודות להם על תמיכתם.

4. השתמש בהתאגידים

שימוש בהאשטאגים הוא עוד דרך מצוינת לעקוב אחר מי שמר את התמונות שלך. כשאתה מפרסם תמונה, כלול האשטאג שקשור לתמונה. לאחר מכן, חפש את ההאשטאג וראה מי השתמש בו. זוהי דרך מצוינת לגלות מי שמר את התמונות שלך ולעסוק בהן.

5. השתמש בכלי ניטור מדיה חברתית

כלי ניטור של מדיה חברתית הם דרך מצוינת לעקוב אחר מי שמר את התמונות שלך. כלים אלה יכולים לעקוב אחר מי שמר את התמונות שלך, כמו גם מי עשה לייק, הגיב ושיתף אותן. כמה מהכלים הפופולריים ביותר כוללים את Hootsuite, Sprout Social ו-Buffer.

סיכום

לגלות מי שמר את התמונות שלך באינסטגרם יכולה להיות דרך מצוינת לעקוב אחר מעורבות ולהודות לעוקבים שלך על תמיכתם. ישנן מספר דרכים שונות לעשות זאת, כולל שימוש בתובנות באינסטגרם, אפליקציות צד שלישי, שאילת עוקבים, שימוש בהאשטאגים ושימוש בכלי ניטור של מדיה חברתית. כדי ללמוד עוד על איך להשתמש בכלים אלה לטובתך, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן