דף הבית » מומלץ בהקדם » כיצד לדעת אם כרטיס הזיכרון של סמסונג הוא מקורי

כיצד לדעת אם כרטיס הזיכרון של סמסונג הוא מקורי

כיצד לדעת אם כרטיס הזיכרון של סמסונג הוא מקורי

מהו כרטיס זיכרון של סמסונג?

כרטיס זיכרון של סמסונג הוא סוג של התקן אחסון המשמש לאחסון מידע דיגיטלי. הוא משמש בדרך כלל במצלמות דיגיטליות, סמארטפונים ומכשירים אלקטרוניים אחרים. כרטיסי זיכרון של סמסונג זמינים במגוון גדלים ומהירויות, החל מ-4GB ועד 128GB. הם זמינים גם בסוגים שונים, כגון microSD, SDHC ו-SDXC.

כיצד לדעת אם כרטיס הזיכרון של סמסונג הוא מקורי

בקניית כרטיס זיכרון של סמסונג, חשוב לוודא שמדובר במוצר מקורי. כרטיסי זיכרון מזויפים יכולים להיות לא אמינים ואולי לא יפעלו כראוי. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לוודא שכרטיס הזיכרון של סמסונג שלך מקורי:

בדוק את האריזה

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את האריזה של כרטיס הזיכרון. כרטיסי זיכרון מקוריים של סמסונג יגיעו באריזה סגורה עם הלוגו של סמסונג ומידע מזהה אחר. כרטיסי זיכרון מזויפים עשויים להגיע באריזה גנרית או שמידע שגוי מודפס עליהם.

חפש מספר סידורי

על כרטיסי זיכרון מקוריים של סמסונג מודפס מספר סידורי. ניתן למצוא מספר זה בגב הכרטיס או על האריזה. ייתכן שלכרטיסי זיכרון מזויפים אין מספר סידורי או שגוי.

בדוק את המחיר

כרטיסי זיכרון מקוריים של סמסונג הם בדרך כלל יקרים יותר מאלה מזויפים. אם המחיר של כרטיס הזיכרון נראה טוב מכדי להיות אמיתי, סביר להניח שהוא מזויף.

בדוק את הכרטיס

הדרך הטובה ביותר לדעת אם כרטיס זיכרון של סמסונג הוא מקורי היא לבדוק אותו. הכנס את הכרטיס למכשיר ונסה לקרוא ולכתוב אליו נתונים. אם הכרטיס עובד כמו שצריך, סביר להניח שהוא מקורי.

סיכום

חשוב לוודא שכרטיס הזיכרון של סמסונג מקורי. כרטיסי זיכרון מזויפים יכולים להיות לא אמינים ואולי לא יפעלו כראוי. על ידי ביצוע העצות לעיל, תוכל לוודא שכרטיס הזיכרון שלך מקורי. למידע נוסף על כרטיסי זיכרון של סמסונג, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן