דף הבית » רץ ברשת » כיצד לדעת אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול

כיצד לדעת אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול

כיצד לדעת אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול

מהו מכשיר נעול?

מכשיר נעול הוא מכשיר שהוגבל על ידי היצרן או ספק השירות. המשמעות היא שניתן להשתמש במכשיר רק עם הספק ממנו הוא נרכש במקור. לא ניתן להשתמש בו עם כל ספק שירות אחר. זה נעשה כדי להבטיח שהמכשיר ישמש רק עם הספק ממנו הוא נרכש.

כיצד לדעת אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול

אם אינך בטוח אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול, יש כמה דרכים לדעת. הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לקבוע אם המכשיר שלך נעול:

בדוק את הגדרות המכשיר

השלב הראשון הוא לבדוק את הגדרות המכשיר. ב-LG V20, עבור אל הגדרות> אודות הטלפון> סטטוס. כאן תראה את סטטוס נעילת הרשת. אם המצב הוא "נעול", המכשיר שלך נעול.

בדוק את מספר ה-IMEI של המכשיר

השלב השני הוא לבדוק את מספר ה-IMEI של המכשיר. מספר ה-IMEI הוא מזהה ייחודי עבור המכשיר שלך. אתה יכול למצוא את מספר ה-IMEI על ידי מעבר אל הגדרות> אודות טלפון> סטטוס. מספר ה-IMEI יופיע כאן. ברגע שיש לך את מספר ה-IMEI, תוכל להיכנס לאתר כגון IMEI.info ולהזין את המספר. זה יגיד לך אם המכשיר נעול או לא.

צור קשר עם הספק שלך

השלב השלישי הוא ליצור קשר עם הספק שלך. הספק שלך יוכל להגיד לך אם המכשיר נעול או לא. ייתכן שהם גם יוכלו לבטל את נעילת המכשיר עבורך אם הוא נעול.

מה לעשות אם המכשיר שלך נעול

אם המכשיר שלך נעול, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. הנה כמה אפשרויות:

  • צור קשר עם הספק שלך ובקש ממנו לבטל את נעילת המכשיר.
  • רכשו קוד נעילה מאתר צד שלישי.
  • השתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי.

אם תבחר לרכוש קוד נעילה או להשתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי, ודא שיש לך עסק עם חברה בעלת מוניטין. יש הרבה הונאות בחוץ, אז הקפד לעשות את המחקר שלך לפני רכישת קוד נעילה או שימוש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי.

סיכום

חשוב לדעת כיצד לדעת אם מכשיר ה-LG V20 שלך נעול. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לקבוע בקלות אם המכשיר שלך נעול או לא. אם הוא נעול, תוכל ליצור קשר עם הספק שלך או לרכוש קוד נעילה או להשתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי. רק וודא שאתה עושה את המחקר שלך לפני שתעשה זאת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן