דף הבית » מומלץ בהקדם » כיצד לדעת את ה-IP של מחשב אחר

כיצד לדעת את ה-IP של מחשב אחר

כיצד לדעת את ה-IP של מחשב אחר

מהי כתובת IP?

כתובת IP (כתובת פרוטוקול אינטרנט) היא תווית מספרית המוקצית לכל מכשיר (למשל, מחשב, מדפסת) המשתתף ברשת מחשבים המשתמשת בפרוטוקול האינטרנט לתקשורת. כתובת IP משרתת שתי פונקציות עיקריות: זיהוי ממשק מארח או רשת וכתובת מיקום.

כיצד למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר

שימוש בשורת הפקודה

הדרך הקלה ביותר למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר היא להשתמש בשורת הפקודה. כדי לעשות זאת, פתח את חלון שורת הפקודה והקלד "ipconfig". זה יציג את כתובת ה-IP של המחשב שאליו אתה מחובר.

שימוש בתוכנת סריקת רשת

דרך נוספת למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר היא להשתמש בתוכנת סריקת רשת. תוכנה מסוג זה תסרוק את הרשת שלך ותציג את כתובות ה-IP של כל המחשבים המחוברים אליה.

שימוש בדפדפן אינטרנט

אתה יכול גם למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר באמצעות דפדפן אינטרנט. לשם כך, פתח את דפדפן האינטרנט והקלד את כתובת ה-IP של המחשב שברצונך למצוא. לאחר מכן דפדפן האינטרנט יציג את כתובת ה-IP של המחשב.

שימוש בכלי חיפוש כתובות IP

לבסוף, אתה יכול להשתמש בכלי חיפוש כתובות IP כדי למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר. כלי מסוג זה יאפשר לכם להזין את כתובת ה-IP של המחשב שברצונכם למצוא והוא יציג את כתובת ה-IP של המחשב.

לסיכום, ישנן מספר דרכים למצוא את כתובת ה-IP של מחשב אחר. אתה יכול להשתמש בשורת הפקודה, בתוכנת סריקת רשת, בדפדפן אינטרנט או בכלי חיפוש כתובות IP. ידיעת כתובת ה-IP של מחשב אחר יכולה להיות שימושית במגוון מצבים, כגון פתרון בעיות ברשת או הגדרת חיבור מאובטח. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן