דף הבית » המלצות הצוות » כיצד לדעת מהו גודל המסך במחשב

כיצד לדעת מהו גודל המסך במחשב

כיצד לדעת מהו גודל המסך במחשב

מהו גודל מסך?

גודל מסך הוא מדידת שטח התצוגה של צג מחשב, הנמדד באלכסון מפינה לפינה. זה מכונה גם גודל תמונה הניתן לצפייה, שהוא האזור האמיתי של המסך הגלוי למשתמש. גודל המסך נמדד בדרך כלל באינצ'ים, ויכול לנוע בין 10 אינץ' לגודל של 27 אינץ'. הגדלים הנפוצים ביותר הם 17, 19, 20, 22 ו-24 אינץ'.

כיצד למדוד גודל מסך

מדידת גודל המסך של מחשב היא פשוטה יחסית. כל מה שאתה צריך זה סרגל או סרט מדידה. כדי למדוד את גודל המסך, התחל במדידת רוחב המסך מפינה אחת לשנייה. לאחר מכן, מדדו את גובה המסך מפינה אחת לשנייה. לבסוף, השתמש במשפט פיתגורס כדי לחשב את האורך האלכסוני של המסך.

משפט פיתגורס

משפט פיתגורס הוא משוואה מתמטית המשמשת לחישוב אורך התחתון של משולש ישר זווית. המשוואה נכתבת כ-a² + b² = c², כאשר a ו-b הם אורכי שתי צלעות המשולש, ו-c הוא אורך התחתון. כדי לחשב את האורך האלכסוני של מסך מחשב, השתמשו במדידות הרוחב והגובה של המסך כשתי צלעות המשולש, ובאורך האלכסוני של המסך בתור התחתון.

חשיבות הכרת גודל המסך

הכרת גודל המסך של המחשב חשובה ממגוון סיבות. ראשית, זה עוזר לך לקבוע את גודל הצג שאתה צריך עבור יישום מסוים. לדוגמה, אם אתם מעצבים אתר, תצטרכו לדעת את גודל המוניטור על מנת להבטיח שהאתר ייראה טוב בכל סוגי המסכים. בנוסף, ידיעת גודל המסך יכולה לעזור לך לקבוע את הרזולוציה הטובה ביותר עבור המסך שלך. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, התמונה תהיה חדה יותר.

סיכום

הכרת גודל המסך של המחשב חשובה ממגוון סיבות. זה עוזר לך לקבוע את גודל הצג שאתה צריך עבור יישום מסוים, כמו גם את הרזולוציה הטובה ביותר עבור הצג שלך. מדידת גודל המסך פשוטה יחסית וניתן לעשות זאת בעזרת סרגל או סרט מדידה. כדי לחשב את האורך האלכסוני של המסך, השתמש במשפט פיתגורס.

דעתי האישית היא שחשוב לדעת את גודל המסך של המחשב על מנת להבטיח שהאפליקציות והאתרים שבהם אתם משתמשים מותאמים לגודל הצג. בנוסף, ידיעת גודל המסך יכולה לעזור לך לקבוע את הרזולוציה הטובה ביותר עבור הצג שלך, שתגרום לתמונה חדה יותר. עיין בסרטון YouTube זה למידע נוסף על אופן מדידת גודל המסך של מחשב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן