דף הבית » לא ידעתי » כיצד לדעת על היסטוריית החיפושים

כיצד לדעת על היסטוריית החיפושים

כיצד לדעת על היסטוריית החיפושים

מהי היסטוריית חיפושים?

היסטוריית החיפושים היא תיעוד של אתרי האינטרנט ומונחי החיפוש שבהם השתמשת בזמן הגלישה באינטרנט. הוא מאוחסן בדפדפן האינטרנט שלך וניתן לגשת אליו או לך או כל אדם אחר שיש לו גישה למחשב שלך. ניתן להשתמש בהיסטוריית החיפושים כדי לשפר את החוויה המקוונת שלך על ידי אספקת תוצאות חיפוש והמלצות מותאמות אישית. זה יכול לשמש גם כדי לעקוב אחר הפעילות המקוונת שלך ולמקד אותך עם מודעות.

כיצד לגשת להיסטוריית החיפושים שלך

הגישה להיסטוריית החיפושים שלך היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את דפדפן האינטרנט שלך ולחפש את הכרטיסייה "היסטוריה". בהתאם לדפדפן שבו אתה משתמש, ייתכן שהכרטיסייה ממוקמת בשורת התפריטים העליונה או בסרגל הצד. לאחר פתיחת לשונית "היסטוריה", תוכל לצפות ברשימה של כל האתרים ומונחי החיפוש שבהם השתמשת.

כיצד למחוק את היסטוריית החיפושים שלך

אם ברצונך למחוק את היסטוריית החיפושים שלך, תוכל לעשות זאת על ידי פתיחת הכרטיסייה "היסטוריה" בדפדפן האינטרנט שלך ובחירה באפשרות "נקה היסטוריה". בהתאם לדפדפן שבו אתה משתמש, ייתכן שהאפשרות ממוקמת בשורת התפריטים העליונה או בסרגל הצד. לאחר שבחרת באפשרות "נקה היסטוריה", תתבקש לאשר את בחירתך. לאחר שתאשר את בחירתך, היסטוריית החיפושים שלך תימחק.

מה נשמר בהיסטוריית החיפושים שלך?

היסטוריית החיפושים שלך תכלול בדרך כלל את האתרים ומונחי החיפוש שבהם השתמשת בזמן הגלישה באינטרנט. זה עשוי לכלול גם את התאריך והשעה של החיפושים שלך, כמו גם את כתובת ה-IP של המחשב שבו השתמשת.

מה לא נשמר בהיסטוריית החיפושים שלך?

היסטוריית החיפושים שלך לא תכלול מידע אישי כגון שמך, כתובתך או מספר כרטיס האשראי שלך. זה גם לא יכלול סיסמאות או מידע רגיש אחר.

השוואה מהירה

מה נשמר מה לא נשמר
אתרים ומונחי חיפוש מידע אישי
תאריך ושעה של החיפושים סיסמאות ומידע רגיש אחר
כתובת ה-IP של המחשב בשימוש

לסיכום, היסטוריית החיפושים היא תיעוד של אתרי האינטרנט ומונחי החיפוש שבהם השתמשת בזמן הגלישה באינטרנט. הוא מאוחסן בדפדפן האינטרנט שלך וניתן לגשת אליו או לך או כל אדם אחר שיש לו גישה למחשב שלך. אתה יכול לגשת להיסטוריית החיפוש שלך ולמחוק אותה על ידי פתיחת הכרטיסייה "היסטוריה" בדפדפן האינטרנט שלך. היסטוריית החיפושים שלך תכלול בדרך כלל את האתרים ומונחי החיפוש שבהם השתמשת, כמו גם את התאריך והשעה של החיפושים שלך ואת כתובת ה-IP של המחשב שבו השתמשת. זה לא יכלול כל מידע אישי כגון שמך, כתובתך או מספר כרטיס האשראי שלך. זה גם לא יכלול סיסמאות או מידע רגיש אחר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן