דף הבית » רץ ברשת » כיצד להתקבל ל-YouTube Reserve

כיצד להתקבל ל-YouTube Reserve

כיצד להתקבל ל-YouTube Reserve

מהי ה-YouTube Reserve?

ה-YouTube Reserve היא תוכנית המאפשרת ליוצרי תוכן להרוויח כסף מהסרטונים שלהם. זוהי דרך עבור YouTube לתגמל את יוצרי התוכן המצליחים ביותר שלה בנתח מהכנסות הפרסום שנוצרו מהסרטונים שלהם. כדי להתקבל ל-YouTube Reserve, יוצרי תוכן חייבים לעמוד בקריטריונים מסוימים.

דרישות קבלה

על מנת להתקבל ל-YouTube Reserve, יוצרי תוכן חייבים לעמוד בדרישות הבאות:

  • יש לפחות 1,000 מנויים
  • יש לפחות 4,000 שעות צפייה ב-12 החודשים האחרונים
  • יש לך חשבון AdSense פעיל
  • יש ערוץ יוטיוב פעיל
  • אין לך פסילות בגין הפרת זכויות יוצרים

כיצד לעמוד בדרישות

כדי לעמוד בדרישות הקבלה ל-YouTube Reserve, יוצרי תוכן חייבים קודם כל ערוץ YouTube פעיל. המשמעות היא שהערוץ חייב להתעדכן באופן שוטף בתוכן חדש וחייב להיות בעל לפחות 1,000 מנויים. ברגע שהערוץ פעיל, יוצרי תוכן חייבים להתמקד בהגדלת שעות הצפייה שלהם. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת תוכן מושך ומעניין את הצופים. יוצרי תוכן צריכים גם להתמקד באופטימיזציה של הסרטונים שלהם למנועי חיפוש ובקידום הסרטונים שלהם במדיה חברתית. יוצרי תוכן חייבים להיות בעלי חשבון AdSense פעיל כדי להתקבל ל-YouTube Reserve. ניתן לעשות זאת על ידי הרשמה לחשבון AdSense וקישורו לערוץ YouTube שלהם. לבסוף, ליוצרי תוכן לא יהיו פסילות זכויות יוצרים בערוץ שלהם כדי להתקבל ל-YouTube Reserve. ניתן להימנע מהתראות בגין הפרת זכויות יוצרים רק על ידי שימוש בתוכן שנוצר על ידי יוצר התוכן או בעל רישיון תקין.

היתרונות של קבלה ל-YouTube Reserve

לאחר שהתקבלו ל-YouTube Reserve, יוצרי תוכן יוכלו להתחיל להרוויח כסף מהסרטונים שלהם. זה נעשה על ידי הצבת מודעות על הסרטונים שלהם, מה שיניב הכנסה ליוצר התוכן. בנוסף להרוויח כסף מהסרטונים שלהם, יוצרי תוכן שהתקבלו ל-YouTube Reserve יקבלו גם גישה לכלים ומשאבים בלעדיים. כלים ומשאבים אלו יכולים לעזור ליוצרי תוכן לייעל את הסרטונים שלהם למנועי חיפוש ולקדם את הסרטונים שלהם במדיה חברתית.

סיכום

על מנת להתקבל ל-YouTube Reserve, יוצרי תוכן חייבים להיות בעלי ערוץ YouTube פעיל עם לפחות 1,000 מנויים, לפחות 4,000 שעות צפייה ב-12 החודשים האחרונים, חשבון AdSense פעיל וללא פסילות בגין הפרת זכויות יוצרים. לאחר קבלת התוכן, יוצרי תוכן יוכלו להתחיל להרוויח כסף מהסרטונים שלהם ולקבל גישה לכלים ומשאבים בלעדיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן