דף הבית » TOP10 » כיצד למצוא את מספר תיבת הדואר שלך

כיצד למצוא את מספר תיבת הדואר שלך

כיצד למצוא את מספר תיבת הדואר שלך

בדוק את הסכם השכירות או השכירות שלך

אם אתה שוכר במתחם דירות, מספר תיבת הדואר שלך צריך להיות רשום בחוזה השכירות או השכירות שלך. מסמך זה נחתם בדרך כלל כשאתה עובר לגור, אז בדוק את הרישומים שלך כדי לראות אם אתה יכול למצוא אותו. אם אינך מוצא את חוזה השכירות או הסכם השכירות שלך, פנה לבעל הבית או למנהל הנכס שלך והם אמורים להיות מסוגלים לספק לך את המידע.

בדוק את תיבת הדואר שלך

מספר תיבת הדואר שלך צריך להיות מסומן בבירור בחזית תיבת הדואר שלך. אם לא, בדוק את החלק הפנימי של תיבת הדואר שלך עבור תווית או מדבקה עם המספר שלך. אם עדיין אינך מוצא אותו, צור קשר עם סניף הדואר המקומי שלך והם אמורים להיות מסוגלים לספק לך את המידע.

בדוק את מפתח תיבת הדואר שלך

על מפתח תיבת הדואר שלך צריך להיות גם מספר. מספר זה בדרך כלל זהה למספר תיבת הדואר שלך. אם אין לך את מפתח תיבת הדואר שלך, אתה יכול לפנות לסניף הדואר המקומי שלך והם אמורים להיות מסוגלים לספק לך את המידע.

צור קשר עם משרד הדואר המקומי שלך

אם אתה עדיין לא מוצא את מספר תיבת הדואר שלך, ההימור הטוב ביותר שלך הוא ליצור קשר עם סניף הדואר המקומי שלך. הם יוכלו לספק לך את המידע שאתה צריך. ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחה לזיהוי, כגון רישיון נהיגה או חשבון חשמל, כדי לאמת את זהותך.

בדוק משאבים מקוונים

בחלק ממתחמי דירות ושכונות יש משאבים מקוונים שיכולים לעזור לך למצוא את מספר תיבת הדואר שלך. בדוק באתר האינטרנט של המתחם שלך או פנה לסניף הדואר המקומי שלך כדי לראות אם יש להם משאבים מקוונים שיכולים לעזור לך.

בדוק עם השכנים שלך

אם כל השאר נכשל, אתה תמיד יכול לשאול את השכנים שלך אם הם יודעים את מספר תיבת הדואר שלך. רוב הסיכויים שמישהו בבניין או בשכונה שלך יידע את התשובה. מציאת מספר תיבת הדואר שלך יכולה להיות אתגר, אבל זה לא חייב להיות. עם קצת סבלנות וקצת עבודת בילוש, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את המידע שאתה צריך. בהצלחה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן