דף הבית » המלצות הצוות » כיצד למצוא שם משתמש בפייסבוק

כיצד למצוא שם משתמש בפייסבוק

כיצד למצוא שם משתמש בפייסבוק

מהו שם משתמש בפייסבוק?

שם משתמש בפייסבוק הוא מזהה ייחודי למשתמש בפייסבוק. הוא משמש לגישה לדף הפרופיל של המשתמש, וניתן למצוא אותו בכתובת ה-URL של דף הפרופיל. לדוגמה, אם כתובת האתר של דף הפרופיל של משתמש היא https://www.facebook.com/username, אז שם המשתמש הוא "שם משתמש".

כיצד למצוא שם משתמש בפייסבוק

מציאת שם משתמש בפייסבוק יכולה להתבצע בכמה דרכים שונות. להלן כמה מהשיטות הנפוצות ביותר:

שימוש בסרגל החיפוש של פייסבוק

הדרך הקלה ביותר למצוא שם משתמש בפייסבוק היא להשתמש בסרגל החיפוש בחלק העליון של עמוד הפייסבוק. כל שעליך לעשות הוא להקליד את שם האדם שאתה מחפש ולחץ על Enter. אם לאדם יש פרופיל ציבורי, שם המשתמש שלו יופיע בתוצאות החיפוש.

שימוש בכתובת ה-URL של הפרופיל

אם כבר יש לך את כתובת האתר של דף הפרופיל של האדם, תוכל למצוא את שם המשתמש שלו על ידי התבוננות בכתובת האתר. לדוגמה, אם כתובת האתר היא https://www.facebook.com/username, אז שם המשתמש הוא "שם משתמש".

שימוש באפליקציית פייסבוק

אם אתה משתמש באפליקציית פייסבוק במכשיר הנייד שלך, תוכל למצוא שם משתמש על ידי מעבר לדף הפרופיל של האדם שאתה מחפש. בראש העמוד תראה את שם המשתמש בכתובת האתר.

שימוש באתר אינטרנט של צד שלישי

אם אינך מצליח למצוא את שם המשתמש באמצעות השיטות שלמעלה, תוכל לנסות להשתמש באתר של צד שלישי כגון FindMyFB.com. אתר זה מאפשר לך לחפש שם משתמש על ידי הזנת שמו או כתובת האימייל של האדם.

סיכום

מציאת שם משתמש בפייסבוק יכולה להתבצע בכמה דרכים שונות. אתה יכול להשתמש בסרגל החיפוש, בכתובת האתר של הפרופיל, באפליקציית פייסבוק או באתר של צד שלישי. ברגע שיש לך את שם המשתמש, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לדף הפרופיל של האדם. למידע נוסף על אופן השימוש בפייסבוק, עיין במדריכי פייסבוק שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן