דף הבית » TOP10 » כיצד לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו | מדריך צעד אחר צעד

כיצד לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו | מדריך צעד אחר צעד

2023-06-13 00:38:00+02:00

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים והודעות אודיו. הוא זמין גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-iOS ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. WhatsApp היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל זה יכול להיות מתסכל כשאתה מוחק בטעות הודעה או שיחה. למרבה המזל, יש דרכים לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו.

כיצד לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו

אם מחקת בטעות הודעה או שיחה בוואטסאפ, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולשחזר אותם. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו:

שלב 1: בדוק את גיבוי WhatsApp שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את הגיבוי שלך ב-WhatsApp. WhatsApp יוצרת אוטומטית גיבויים של הצ'אטים וקבצי המדיה שלך מדי יום, והגיבויים האלה נשמרים במכשיר שלך. כדי לבדוק את הגיבוי שלך ב-WhatsApp, פתח את האפליקציה ועבור להגדרות > צ'אטים > גיבוי צ'אט. כאן תראה את תאריך הגיבוי האחרון שלך ותוכל להקיש על כפתור "גבה עכשיו" כדי ליצור גיבוי חדש.

שלב 2: שחזר את גיבוי WhatsApp שלך

לאחר שיצרת גיבוי חדש, תוכל לשחזר אותו כדי לשחזר את ההודעות שנמחקו. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית WhatsApp ועבור להגדרות > צ'אטים > גיבוי צ'אט. כאן תראה את כפתור "שחזור", עליו תוכל להקיש כדי לשחזר את הגיבוי שלך.

שלב 3: השתמש באפליקציה של צד שלישי

אם אינך מצליח לשחזר את ההודעות שנמחקו באמצעות השלבים שלמעלה, תוכל לנסות להשתמש באפליקציה של צד שלישי. ישנן מספר אפליקציות זמינות שיכולות לעזור לך לשחזר הודעות WhatsApp שנמחקו, כגון Dr.Fone ו-iMyFone D-Back. אפליקציות אלו קלות לשימוש ויכולות לעזור לך לשחזר את ההודעות שנמחקו במהירות ובקלות.

שלב 4: צור קשר עם תמיכת WhatsApp

אם אתה עדיין לא מצליח לשחזר את ההודעות שנמחקו, תוכל לפנות לתמיכה של WhatsApp לקבלת עזרה. לוואטסאפ יש צוות תמיכה ייעודי שיכול לעזור לך בכל בעיה שאתה עלול להיתקל בהם. ניתן ליצור איתם קשר במייל או דרך האתר שלהם.

סיכום

שחזור הודעות WhatsApp שנמחקו יכול להיות חוויה מתסכלת, אבל זה אפשרי. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לשחזר את ההודעות שנמחקו במהירות ובקלות. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, אתה תמיד יכול לפנות לתמיכה של WhatsApp לקבלת עזרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן