דף הבית » TOP10 » כיצד ניתן לדעת אם חברה רשומה במע"מ?

כיצד ניתן לדעת אם חברה רשומה במע"מ?

כיצד ניתן לדעת אם חברה רשומה במע"מ?

מהו מע"מ?

מע"מ מייצג מס ערך מוסף. זהו סוג של מס הנגבה על סחורות ושירותים בבריטניה ובמדינות רבות אחרות ברחבי העולם. בבריטניה, מע"מ נגבה בשיעור של 20%, ובאחריות המוכר להירשם ב-HMRC (Her Majesty's Revenue and Customs) ולגבות מס זה על הסחורות או השירותים שהם מספקים.

כיצד ניתן לדעת אם חברה רשומה במע"מ?

יש כמה דרכים לדעת אם חברה רשומה במע"מ. הראשון הוא לחפש את מספר רישום המע"מ באתר החברה או חומרים אחרים. מספר זה צריך להיות מוצג בצורה בולטת ומתחיל בדרך כלל באותיות 'GB'. הדרך השנייה היא לבדוק את החשבוניות של החברה. על כל החשבוניות להופיע מספר רישום מע"מ וכן את גובה המע"מ הנגבה. הדרך השלישית היא לפנות ישירות לחברה ולשאול אותם אם הם רשומים במע"מ. אם כן, הם אמורים להיות מסוגלים לספק לך את מספר רישום המע"מ שלהם.

מה זה אומר אם חברה רשומה במע"מ?

אם חברה רשומה במע"מ, זה אומר שהיא מחויבת על פי חוק לגבות מע"מ על הסחורות והשירותים שהיא מספקת. זה גם אומר שהם אחראים להגשת החזרי מע"מ רגילים ל-HMRC. חשוב לציין שאם חברה לא רשומה במע"מ, הם לא מחויבים על פי חוק לגבות מע"מ על הסחורה או השירותים שלהם. עם זאת, אם הם בוחרים לגבות מע"מ, עליהם לוודא שהתעריף נכון ושהם משלמים את סכום המס הנכון ל-HMRC. צפו בסרטונים על איך אפשר לדעת אם חברה רשומה במע"מ?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן