דף הבית » לא ידעתי » כיצד ניתן לדעת ממי נשלח דואר רשום?

כיצד ניתן לדעת ממי נשלח דואר רשום?

כיצד ניתן לדעת ממי נשלח דואר רשום?

מה זה דואר רשום?

דואר רשום הוא שירות הניתן על ידי שירות הדואר של ארצות הברית (USPS) המאפשר לשולחים לעקוב אחר משלוח הדואר שלהם. בעת שליחת חבילה או מכתב בדואר רשום, השולח יקבל מספר מעקב שניתן להשתמש בו למעקב אחר משלוח החבילה או המכתב. בנוסף, USPS ידרוש מהשולח לספק חתימה עם מסירת החבילה או המכתב.

כיצד ניתן לדעת ממי נשלח דואר רשום?

הדרך הקלה ביותר לדעת ממי נשלח דואר רשום היא לעיין בכתובת ההחזרה על המעטפה. כתובת ההחזרה צריכה לכלול את שם השולח וכתובתו. אם כתובת ההחזרה אינה גלויה, תוכל ליצור קשר עם USPS ולספק להם את מספר המעקב עבור הדואר הרשום. USPS יוכל לספק לך את המידע על השולח.

מה אם אינך יכול למצוא את המידע של השולח?

אם אינך מצליח למצוא את פרטי השולח, תוכל ליצור קשר עם USPS ולספק להם את מספר המעקב עבור הדואר הרשום. USPS יוכל לספק לך את המידע על השולח.

יצירת קשר עם USPS

אם עליך ליצור קשר עם ה-USPS כדי לברר לגבי השולח של דואר רשום, תוכל לעשות זאת על ידי התקשרות 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777). אתה יכול גם לבקר באתר USPS ולהשתמש בטופס יצירת הקשר המקוון שלהם.

דרכים אחרות למצוא את המידע של השולח

אם אינך מצליח למצוא את פרטי השולח דרך ה-USPS, תוכל גם לבדוק עם סניף הדואר המקומי של השולח. ייתכן שהם יוכלו לספק לך את המידע של השולח. בנוסף, תוכל לנסות לחפש את שם השולח באינטרנט או באתרי מדיה חברתית.

מה לעשות אם אתה מקבל דואר רשום לא רצוי

אם אתה מקבל דואר רשום שלא ציפית או רצית, עליך לפנות ל-USPS ולספק להם את מספר המעקב של הדואר הרשום. USPS יוכל לספק לך את המידע על השולח ויכול לעזור לך לנקוט בצעדים המתאימים כדי למנוע את מסירת הדואר.

למידע נוסף על איך לדעת ממי נשלח דואר רשום, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן