דף הבית » TOP10 » כמה גרם שוקל קיווי אחד? | משקל קיווי

כמה גרם שוקל קיווי אחד? | משקל קיווי

2023-06-11 01:31:00+02:00

מה זה קיווי?

קיווי הוא פרי קטן ומתוק שמקורו בסין. הוא ידוע גם בשם הדומדמנית הסינית, והוא גדל כיום במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ניו זילנד וישראל. הקיווי הוא פרי קטן בצורת אליפסה עם קליפה חומה דקה ומטושטשת ובשר ירוק עז. יש לו טעם מתוק, חמוץ והוא עמוס בחומרים מזינים וויטמינים.

כמה גרם שוקל קיווי אחד?

בממוצע, קיווי אחד שוקל בין 30 ל-50 גרם. משקלו המדויק של קיווי יכול להשתנות בהתאם לגודלו ובשלותו. קיווי גדול ובשל יותר יכול לשקול עד 60 גרם.

יתרונות תזונתיים של אכילת קיווי

קיווי הוא פרי צפוף בחומרים מזינים ועמוס בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. זהו מקור טוב לויטמין C, ויטמין K, אשלגן וחומצה חומצה. הוא מכיל גם כמות טובה של סיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לקדם את בריאות העיכול. אכילת קיווי יכולה גם לסייע בחיזוק המערכת החיסונית שלך ולהגן מפני מחלות מסוימות.

קיווי לירידה במשקל

קיווי הוא פרי דל קלוריות שיכול להיות תוספת נהדרת לכל תוכנית הרזיה. הוא עשיר בסיבים ובמים, מה שיכול לעזור לך לשמור על תחושת שובע וסיפוק לאורך זמן. אכילת קיווי יכולה גם לעזור להגביר את חילוף החומרים ולשריפת יותר קלוריות.

איך לאכול קיווי

ניתן לאכול קיווי נא, מבושל או לערבב לשייקים. זה יכול לשמש גם להכנת ריבות, ג'לי ורטבים. כשאוכלים קיווי נא, עדיף לקלף את העור לפני הצריכה. העור הוא אכיל, אבל הוא יכול להיות קשה ומר.

סיכום

קיווי הוא פרי צפוף בחומרים מזינים ועמוס בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. זהו מקור טוב לסיבים תזונתיים, שיכולים לסייע בקידום בריאות מערכת העיכול. בממוצע, קיווי אחד שוקל בין 30 ל-50 גרם. אכילת קיווי יכולה גם לסייע בחיזוק המערכת החיסונית שלך ולהגן מפני מחלות מסוימות. זהו גם פרי דל קלוריות שיכול להיות תוספת מצוינת לכל תוכנית הרזיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן