דף הבית » TOP10 » כמה גרם שוקל שקד?

כמה גרם שוקל שקד?

2023-06-09 20:18:00+02:00

מהו משקלו של שקד?

שקדים הם חטיף פופולרי, אבל כמה הם שוקלים? התשובה תלויה בגודל השקד, אך בממוצע, שקד בודד שוקל כ-0.2 גרם. המשמעות היא שקומץ שקדים, שהוא בדרך כלל כ-20-30 שקדים, שוקל בין 4 ל-6 גרם.

מדוע משקלו של שקד חשוב?

משקלו של שקד משנה מכמה סיבות. ראשית, זה עוזר לקבוע את הערך התזונתי של השקדים. לדוגמה, שקד בודד מכיל כ-6 קלוריות, כך שאם יודעים את משקל השקד, תוכלו לחשב את הקלוריות לגרם. משקל השקד משנה גם כשמדובר במדידת מנות. אם אתם מנסים לדבוק בספירת קלוריות מסוימת, חשוב לדעת כמה שקדים אתם צריכים כדי להגיע ליעד הזה. לדוגמה, אם אתה מנסה לצרוך 100 קלוריות של שקדים, תצטרך לאכול בערך 17 שקדים.

מהו הערך התזונתי של שקד?

שקדים הם מקור מצוין לתזונה. הם עשירים בשומנים בריאים, חלבון, סיבים וויטמינים ומינרלים. שקד בודד מכיל כ-6 קלוריות, 4 גרם שומן, 1 גרם חלבון ו-1 גרם סיבים. שקדים הם גם מקור טוב לויטמין E, מגנזיום וזרחן.

איך אתה יכול לשלב שקדים בתזונה שלך?

ישנן דרכים רבות לשלב שקדים בתזונה שלך. הנה כמה רעיונות:

  • הוסף שקדים לשיבולת שועל של הבוקר או ליוגורט.
  • הכינו תערובת שובל עם שקדים, פירות יבשים ושוקולד מריר.
  • מוסיפים שקדים לסלטים או למוקפצים.
  • הכינו בעצמכם חמאת שקדים.
  • הכינו בעצמכם חלב שקדים.
  • הכינו בעצמכם קמח שקדים.

שקדים הם חטיף נהדר וניתן לשלב אותם בארוחות ומתכונים רבים ושונים. למידע נוסף על היתרונות הבריאותיים של שקדים, בדוק את הסרטון הזה . בסך הכל, שקדים הם חטיף נהדר שניתן לשלב בארוחות ומתכונים רבים ושונים. הם עשירים בשומנים בריאים, חלבון, סיבים, וויטמינים ומינרלים, ושקד בודד שוקל כ-0.2 גרם. ידיעת משקל השקד יכולה לעזור לך לקבוע את הערך התזונתי ולמדוד מנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן