דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי פרימולוט ולא מקבלים מחזור?

כמה זמן אחרי פרימולוט ולא מקבלים מחזור?

2023-05-16 15:14:00+02:00

מה זה פרימולוט?

פרימולוט היא גלולה הורמונלית למניעת הריון הנלקחת דרך הפה. הוא משמש למניעת הריון והוא מורכב משני הורמונים, אסטרוגן ופרוגסטין. פרימולוט פועלת על ידי מניעת ביוץ, שהוא שחרור של ביצית מהשחלות. זה גם מעבה את ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. פרימולוט היא צורה יעילה מאוד של אמצעי מניעה כאשר היא נלקחת בצורה נכונה.

כמה זמן לאחר נטילת פרימולוט אתה צריך לצפות לקבל מחזור?

משך הזמן שלוקח לאישה לקבל מחזור לאחר נטילת פרימולוט יכול להשתנות מאישה לאישה. בדרך כלל, לוקח לאישה כשבועיים עד שלושה לקבל מחזור לאחר נטילת פרימולוט. עם זאת, חלק מהנשים עשויות לחוות עיכוב במחזור של עד ארבעה שבועות לאחר נטילת פרימולוט. חשוב לזכור שפרימולוט אינה סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום ואין להשתמש בה ככזה. אם קימתם יחסי מין לא מוגנים ואתם מודאגים מכניסה להריון, עליכם לפנות לאמצעי מניעה חירום בהקדם האפשרי.

מה עליך לעשות אם לא קיבלת מחזור לאחר נטילת פרימולוט?

אם נטלת פרימולוט לפי ההוראות ואתה לא מקבל מחזור תוך ארבעה שבועות, חשוב לבצע בדיקת הריון. אם הבדיקה שלילית, סביר להניח שאינך בהריון ושהמחזור שלך יגיע בקרוב. אם נטלת פרימולוט לפי ההוראות ועדיין לא קיבלת מחזור לאחר ארבעה שבועות, חשוב לדבר עם הרופא שלך . הרופא שלך עשוי להמליץ לך לבצע בדיקת דם כדי לבדוק את רמות ההורמונים שלך או עשוי להציע לך לעבור לצורה אחרת של אמצעי מניעה.

סיכום

חשוב לזכור שפרימולוט היא צורה יעילה מאוד של אמצעי מניעה כאשר היא נלקחת בצורה נכונה. בדרך כלל, לוקח לאישה כשבועיים עד שלושה לקבל מחזור לאחר נטילת פרימולוט. עם זאת, חלק מהנשים עשויות לחוות עיכוב במחזור של עד ארבעה שבועות לאחר נטילת פרימולוט. אם נטלת פרימולוט לפי ההוראות ואתה עדיין לא מקבל מחזור לאחר ארבעה שבועות, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ לך לבצע בדיקת דם כדי לבדוק את רמות ההורמונים שלך או עשוי להציע לך לעבור לצורה אחרת של אמצעי מניעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן