דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

2023-05-11 00:35:00+02:00

מה זה רואקוטן?

רואקוטן, הידוע גם בשם איזוטרטינואין, הוא תרופה המשמשת לטיפול באקנה חמורה. זוהי תרופה רבת עוצמה הפועלת על ידי הפחתת כמות השמן המיוצר על ידי העור, אשר בתורה מפחיתה את כמות החיידקים שעלולים לגרום לאקנה. זה נרשם בדרך כלל לאנשים שלא הגיבו לטיפולים אחרים, כגון אנטיביוטיקה או קרמים מקומיים.

מהו טיפול בלייזר?

טיפול בלייזר הוא סוג של הליך קוסמטי המשתמש בקרן אור כדי למקד ולהסיר שיער לא רצוי, קמטים ופגמים אחרים בעור. זה יכול לשמש גם לטיפול בצלקות אקנה ומחלות עור אחרות. טיפולי לייזר נחשבים בדרך כלל בטוחים ויעילים, אך הם עלולים לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כגון אדמומיות, נפיחות ושלפוחיות.

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

חשוב להמתין לפחות שישה חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני טיפול בלייזר. הסיבה לכך היא שרואקוטן יכול להפוך את העור לרגיש יותר ללייזר, מה שעלול לגרום ליותר תופעות לוואי ועלול לפגוע בעור. חשוב גם להמתין עד שהעור יתאושש לחלוטין מטיפול הרואקוטן לפני טיפול בלייזר. המשמעות היא שהעור צריך להיות נקי מכל אדמומיות, נפיחות או תופעות לוואי אחרות מהרואקוטן.

מה כדאי לעשות לפני טיפול בלייזר?

לפני טיפול בלייזר, חשוב לדון בהליך עם הרופא שלך. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר והאם זה בטוח או לא בטוח לעבור טיפול לייזר לאחר נטילת רואקוטן. הרופא שלך עשוי גם להמליץ לך להשתמש בקרם או ג'ל מקומי כדי להגן על העור לפני ואחרי טיפול בלייזר. זה יעזור להפחית את הסיכון לתופעות לוואי ולהבטיח שהעור לא ייפגע מהלייזר.

האם יש שיקולים נוספים?

חשוב לזכור כי טיפולי לייזר עלולים להיות יקרים ואולי אינם מכוסים בביטוח. כמו כן, חשוב לזכור כי טיפולי לייזר עלולים לגרום לתופעות לוואי, כגון אדמומיות, נפיחות ושלפוחיות.

סיכום

חשוב להמתין לפחות שישה חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני טיפול בלייזר. הסיבה לכך היא שרואקוטן יכול להפוך את העור לרגיש יותר ללייזר, מה שעלול לגרום ליותר תופעות לוואי ולפגוע בעור. לפני טיפול בלייזר, חשוב לדון בהליך עם הרופא ולהשתמש בקרם או ג'ל מקומי להגנה על העור לפני ואחרי טיפול הלייזר. כמו כן, חשוב לזכור כי טיפולי לייזר עלולים להיות יקרים ואולי אינם מכוסים בביטוח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן