דף הבית » TOP10 » כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

2023-05-15 21:33:00+02:00

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן דגים טריים?

כשמדובר באחסון דג טרי, הדרך הטובה ביותר לשמור על טריותם היא לאחסן אותו במקרר. הסיבה לכך היא שהטמפרטורה הקרה עוזרת להאט את צמיחת החיידקים, שעלולים לגרום להתקלקלות של הדג. עם זאת, חשוב לציין כי משך הזמן בו ניתן לאחסן דג טרי במקרר תלוי בסוג הדג ובאופן הכנתו.

כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

משך הזמן שניתן לשמור דג טרי במקרר תלוי בסוג הדג ובאופן ההכנה שלו. בדרך כלל, אם הדג לא מבושל, ניתן לשמור אותו במקרר עד יומיים. אם הדג מבושל, ניתן לשמור אותו במקרר עד ארבעה ימים. כשמאחסנים דג טרי במקרר, חשוב להקפיד על שמירתו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות הדגים לאורך זמן. כמו כן, חשוב להקפיד שהמכל ממוקם בחלק הקר ביותר של המקרר. זה יעזור לשמור את הדג בטמפרטורה הנכונה ולמנוע ממנו להתקלקל.

טיפים לאחסון דגים טריים

כאשר מאחסנים דגים טריים במקרר, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב לוודא שהדג מאוחסן בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות הדגים לאורך זמן. כמו כן, חשוב להקפיד שהמכל ממוקם בחלק הקר ביותר של המקרר. זה יעזור לשמור על הדג בטמפרטורה הנכונה ולמנוע ממנו להתקלקל. חשוב גם לוודא שהדג לא מאוחסן ליד כל מזון אחר. הסיבה לכך היא שהדג יכול לספוג ריחות של מזונות אחרים, מה שיכול להשפיע על הטעם. בנוסף, חשוב לוודא שהדג לא נשמר זמן רב מדי. הסיבה לכך היא שככל שהדג מאוחסן זמן רב יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יתקלקל.

איך לדעת אם הדג מקולקל

כשזה מגיע לקביעה אם דג מקולקל, יש כמה סימנים שכדאי לחפש. ראשית, אם לדג יש ריח חזק, סביר להניח שהוא מקולקל. בנוסף, אם לדג יש מרקם רירי או שינוי צבע, סביר להניח שהוא מקולקל. לבסוף, אם לדג יש טעם חמוץ או מר, סביר להניח שהוא מקולקל.

סיכום

אחסון דגים טריים במקרר היא דרך מצוינת לשמור אותו טרי למשך זמן רב יותר. עם זאת, חשוב להקפיד שהדג יאוחסן בכלי אטום ומונח בחלק הקר ביותר של המקרר. בנוסף, חשוב לוודא שהדג אינו מאוחסן ליד כל מאכל אחר ושהוא אינו מאוחסן זמן רב מדי. לבסוף, אם לדג יש ריח חזק, מרקם רירי, שינוי צבע, טעם חמוץ או מר, סביר להניח שהוא מקולקל ואסור לצרוך אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן