דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

2023-06-19 08:44:00+02:00

מהם חיי המדף של דגים טריים?

כשמדובר בדגים טריים, חיי המדף קצרים יחסית. בדרך כלל, דגים טריים יכולים להישמר במקרר עד יומיים. לאחר מכן, איכות הדג תתחיל לרדת והוא יהפוך לא בטוח לאכילה. אם אתם מתכננים לשמור את הדג ליותר מיומיים, עדיף להקפיא אותו.

איך לאחסן דגים טריים

כשמאחסנים דג טרי חשוב לשמור אותו קר. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון דגים טריים היא בין 32 ל-40 מעלות פרנהייט. אם הטמפרטורה גבוהה מדי, הדג יתקלקל במהירות. כדי לשמור על הדג קר, כדאי לאחסן אותו בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון. כמו כן, חשוב להרחיק את הדגים ממאכלים אחרים. יש לאחסן את הדג בכלי אטום או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהדגים לספוג ריחות ממזונות אחרים.

איך לדעת אם דג טרי מקולקל

חשוב לדעת לדעת אם דג טרי מקולקל. אם לדג יש ריח דגים חזק, סביר להניח שהוא מקולקל. כמו כן, הדג צריך להיות בעל מרקם יציב ולא להיות רירי. אם הדג רירי או בעל ריח חזק, יש לזרוק אותו.

טיפים לשמירה על טריות הדגים

יש כמה טיפים שיכולים לעזור לשמור על טריות של דגים טריים לאורך זמן. ראשית, חשוב לקנות את הדגים הכי טריים שאפשר. חפשו דגים מוצקים ובעלי צבע בוהק. כמו כן, חשוב לקנות את הדג כמה שיותר קרוב לזמן בו אתם מתכננים לבשל אותו. כמו כן, חשוב לאחסן את הדג בצורה נכונה. כאמור לעיל, יש לאחסן את הדג בחלק הקר ביותר של המקרר ולעטוף אותו בניילון או בנייר אלומיניום. כמו כן, חשוב להרחיק את הדגים ממאכלים אחרים.

בישול דגים טריים במהירות

אם אתם מתכננים לבשל את הדג במהירות, חשוב להשתמש בשיטת הבישול הנכונה. הדרך הטובה ביותר לבשל דג טרי היא לאפות, לצלות או לצלות אותו. שיטות אלו יעזרו לשמור על הדג לח וטעים.

הקפאת דגים טריים

אם אתם מתכננים לשמור את הדג ליותר מיומיים, עדיף להקפיא אותו. כדי להקפיא את הדג, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. מניחים את הדג העטוף בכלי המתאים למקפיא ומאחסנים אותו במקפיא. הדג יישמר עד שלושה חודשים במקפיא. כשמדובר בדג טרי, חשוב לקנות את הדג הכי טרי שאפשר ולאחסן אותו כמו שצריך. דגים טריים יש לשמור במקרר עד יומיים וניתן להקפיא עד שלושה חודשים. אם לדג יש ריח דגי חזק או שהוא רירי, יש לזרוק אותו. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן