דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף טרי במקרר? המדריך והטיפים הטובים ביותר

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף טרי במקרר? המדריך והטיפים הטובים ביותר

2023-05-09 18:29:00+02:00

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן חזה עוף טרי?

אחסון חזה עוף במקרר הוא הדרך הטובה ביותר לשמור אותם טריים ובטוחים לאכילה. חזה עוף הוא חלבון פופולרי ורב-תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים. אבל אם לא מאחסנים אותם כראוי, הם עלולים להתקלקל במהירות ולהפוך לא בטוחים לאכילה. כדי לוודא שחזה העוף שלכם יישאר טרי ובטוח לאכילה, חשוב לדעת איך לאחסן אותם נכון.

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף טרי במקרר?

ניתן לשמור חזה עוף טרי במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן אותם בכלי אטום או בשקית הניתנת לסגירה חוזרת כדי שלא יתייבשו. אם אינכם מתכננים להשתמש בעוף תוך יומיים, עדיף להקפיא אותו. ניתן לשמור חזה עוף קפוא במקפיא עד ארבעה חודשים.

טיפים לאחסון חזה עוף טרי במקרר

כאשר מאחסנים חזה עוף טרי במקרר, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח שהם יישארו טריים ובטוחים לאכילה.

1. אחסן חזה עוף בכלי אטום או בשקית ניתנת לסגירה חוזרת

הצעד הראשון הוא לאחסן את חזה העוף בכלי אטום או בשקית ניתנת לסגירה חוזרת. זה יעזור למנוע מהעוף להתייבש וגם יעזור למנוע כל חיידק לגדול על העוף.

2. מניחים חזה עוף במדף התחתון של המקרר

כמו כן, חשוב להניח את חזה העוף במדף התחתון של המקרר. זה יעזור להרחיק את העוף מכל בשר נא או מזונות אחרים שעלולים לזהם אותו.

3. השתמשו בעוף תוך יומיים

לאחר שחזה העוף נשמר במקרר, חשוב להשתמש בהם תוך יומיים. זה יעזור להבטיח שהעוף יישאר טרי ובטוח לאכילה.

4. מקפיאים חזה עוף אם לא משתמשים בהם תוך יומיים

אם אינכם מתכננים להשתמש בעוף תוך יומיים, עדיף להקפיא אותו. ניתן לשמור חזה עוף קפוא במקפיא עד ארבעה חודשים. כדי להקפיא את העוף, מניחים אותו בכלי אטום או בשקית אטומה ומאחסנים אותו במקפיא.

סיכום

אחסון חזה עוף במקרר הוא הדרך הטובה ביותר לשמור אותם טריים ובטוחים לאכילה. חשוב לאחסן אותם בכלי אטום או בשקית סגורה מחדש ולהניח אותם במדף התחתון של המקרר. ניתן לשמור חזה עוף טרי במקרר עד יומיים. אם אינכם מתכננים להשתמש בעוף תוך יומיים, עדיף להקפיא אותו. ניתן לשמור חזה עוף קפוא במקפיא עד ארבעה חודשים. ביצוע הטיפים האלה יעזור להבטיח שחזה העוף שלך יישאר טרי ובטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן