דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור תפוח אדמה מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור תפוח אדמה מבושל במקרר?

2023-06-17 13:27:00+02:00

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן תפוחי אדמה מבושלים?

תפוחי אדמה מבושלים הם תוספת טעימה ומזינה שניתן ליהנות ממנה במגוון דרכים. אבל, אם הרשלתם יותר מדי תפוחי אדמה לארוחה שלכם, אתם עשויים לתהות כיצד לאחסן אותם למועד מאוחר יותר. הדרך הטובה ביותר לאחסן תפוחי אדמה מבושלים היא במקרר. כשמאחסנים תפוחי אדמה מבושלים במקרר, חשוב לוודא שהם מאוחסנים כראוי. את תפוחי האדמה יש להניח בכלי אטום ולאחסן בחלק הקר ביותר של המקרר. זה יעזור לשמור אותם טריים ולמנוע מהם להתקלקל.

כמה זמן אפשר לשמור תפוחי אדמה מבושלים במקרר?

תפוחי אדמה מבושלים יכולים להישמר במקרר עד ארבעה ימים. לאחר ארבעה ימים, יש לזרוק את תפוחי האדמה כי ייתכן שהם התקלקלו. חשוב לבדוק את תפוחי האדמה לפני צריכתם כדי לוודא שהם עדיין בטוחים לאכילה.

טיפים לאחסון תפוחי אדמה מבושלים

מצננים את תפוחי האדמה במהירות

חשוב לקרר את תפוחי האדמה במהירות לאחר הרתיחה. זה יעזור למנוע צמיחה של חיידקים ולשמור על טריות תפוחי האדמה למשך זמן רב יותר. לקירור מהיר של תפוחי האדמה, פורשים אותם על תבנית עם נייר אפייה ומכניסים למקרר.

הוסף מרכיב חומצי

הוספת מרכיב חומצי כמו מיץ לימון או חומץ לתפוחי האדמה יכולה לעזור לשמור על טריותם למשך זמן רב יותר. החומציות עוזרת למנוע גדילה של חיידקים ולשמור על קלקול תפוחי האדמה.

אין לקרר תפוחי אדמה חמים

חשוב לוודא שתפוחי האדמה מקוררים לחלוטין לפני שמאכסנים אותם במקרר. קירור של תפוחי אדמה חמים יכול לגרום להם להתקלקל מהר יותר וגם יכול לגרום לתפוחי האדמה להפוך לדייסתיים.

מקפיאים את תפוחי האדמה

אם אינכם מתכננים לאכול את תפוחי האדמה המבושלים תוך ארבעה ימים, תוכלו להקפיא אותם למועד מאוחר יותר. כדי להקפיא את תפוחי האדמה, מניחים אותם בכלי אטום ומאחסנים אותם במקפיא. ניתן לשמור את תפוחי האדמה במקפיא עד שלושה חודשים.

סיכום

אחסון תפוחי אדמה מבושלים במקרר היא דרך מצוינת לשמור אותם טריים וטעימים עד ארבעה ימים. חשוב להקפיד שתפוחי האדמה יתקררו במהירות לאחר הרתיחה ויישמרו בכלי אטום בחלק הקר ביותר של המקרר. בנוסף, הוספת מרכיב חומצי כמו מיץ לימון או חומץ יכולה לעזור לשמור על טריות תפוחי האדמה למשך זמן רב יותר. אם אינכם מתכננים לאכול את תפוחי האדמה תוך ארבעה ימים, תוכלו להקפיא אותם למועד מאוחר יותר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן