דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

2023-06-22 10:39:00+02:00

מה זה בצק פילו?

בצק פילו, הידוע גם כבצק פילו, הוא סוג של בצק מאפה העשוי מקמח, מים ושמן. הוא משמש להכנת מגוון מאכלים כמו בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. הבצק דק ועדין מאוד, ולעתים קרובות הוא מונח בשכבות חמאה או שמן כדי ליצור מרקם מתקלף. בצק פילו ניתן למצוא ברוב חנויות המכולת, קפוא או מוכן מראש.

כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

ניתן לשמור בצק פילו במקרר עד שבועיים. כדי לשמור על טריות, יש לעטוף היטב בניילון נצמד או לאחסן בכלי אטום. אם הבצק קפוא, ניתן לשמור אותו במקפיא עד שלושה חודשים.

השוואה מהירה

סוג אחסון מגבלת זמן
מְקָרֵר 2 שבועות
מַקפִּיא 3 חודשים

כשמאחסנים בצק פילו, חשוב לוודא שהוא אטום לחלוטין. אם הבצק נחשף לאוויר, הוא עלול להתייבש ולהיות שביר. חשוב גם לוודא שהבצק מופשר לגמרי לפני השימוש בו. אם הבצק עדיין קפוא, יהיה קשה לעבוד איתו ואולי לא ייאפה כמו שצריך.כשמשתמשים בבצק פילו, חשוב לעבוד מהר. הבצק עדין מאוד ויכול להיקרע בקלות. אם מטפלים בבצק יותר מדי, הוא עלול להיות דביק וקשה לעבוד איתו. עדיף להשתמש במגע קל בעבודה עם הבצק ולשמור אותו מכוסה במטלית לחה כשלא בשימוש.

טיפים לאחסון בצק פילו

כדי לשמור על בצק פילו טרי לאורך זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי. הנה כמה טיפים לאחסון בצק פילו:

  • מאחסנים את הבצק בכלי אטום או עטוף היטב בניילון נצמד.
  • שומרים את הבצק במקרר עד שבועיים או במקפיא עד שלושה חודשים.
  • יש לוודא שהבצק מופשר לחלוטין לפני השימוש בו.
  • שמור את הבצק מכוסה במטלית לחה כאשר אינו בשימוש.
  • טפלו בבצק בעדינות ובנגיעה קלה.

דעתי

בצק פילו הוא מרכיב נהדר שיהיה בהישג יד עבור מגוון מתכונים. קל לאחסון וניתן להשתמש בו למאכלים מתוקים ומלוחים כאחד. אני אוהב לשמור חבילת בצק פילו במקפיא שלי, כך שתמיד יש לי אותה בהישג יד כשאני צריך אותה. עם אחסון מתאים, הוא יכול להחזיק עד שלושה חודשים במקפיא. אני גם אוהב לשמור חבילה של בצק פילו מוכן במקרר שלי למתכונים מהירים וקלים. עם אחסון נכון, זה יכול להחזיק עד שבועיים במקרר. אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להכין מנה טעימה, בצק פילו הוא אופציה מצוינת. עם כמה מרכיבים פשוטים וקצת זמן, תוכלו ליצור ארוחה טעימה שבטוח תשמח. למידע נוסף על בצק פילו וכיצד להשתמש בו, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן