דף הבית » TOP10 » כמה זמן בקבוק נוטרילון יכול להיות בחוץ?

כמה זמן בקבוק נוטרילון יכול להיות בחוץ?

2023-05-09 07:26:00+02:00

מה זה נוטרילון?

Nutrilon הוא מותג של חלבונים לתינוקות שנמצא בשימוש נרחב במדינות רבות ברחבי העולם. זוהי פורמולה שלמה מבחינה תזונתית שנועדה לענות על הצרכים התזונתיים של תינוקות וילדים צעירים. הוא זמין גם בצורת אבקה וגם בצורה נוזלית ומשמש לעתים קרובות כתחליף לחלב אם.

כמה זמן בקבוק נוטרילון יכול להיות בחוץ?

כשמדובר בפורמולות לתינוקות, חשוב להיות מודעים להנחיות הבטיחות לאחסון ושימוש. כלל האצבע הוא שאסור להשאיר בקבוק נוטרילון מחוץ למקרר יותר משעתיים. הסיבה לכך היא שהפורמולה עלולה להזדהם במהירות בחיידקים, מה שעלול לגרום לסיכונים בריאותיים חמורים עבור תינוקך. אם הבקבוק היה מחוץ למקרר במשך יותר משעתיים, יש לזרוק אותו ולהכין בקבוק חדש. כמו כן, חשוב לציין שאין לחמם או לעשות שימוש חוזר בפורמולה לאחר שהייתה מחוץ למקרר יותר משעתיים.

מהם הסיכונים בהשארת בקבוק נוטרילון בחוץ?

כאשר בקבוק נוטרילון נשאר מחוץ למקרר זמן רב מדי, הוא עלול להזדהם במהירות בחיידקים. זה יכול להוביל למספר סיכונים בריאותיים עבור תינוקך, כולל שלשולים, הקאות וחום. במקרים מסוימים, החיידק יכול אפילו לגרום למחלות חמורות יותר כמו דלקת קרום המוח או אלח דם.

איך אוכל לשמור על התינוק שלי בטוח?

הדרך הטובה ביותר לשמור על בטיחות התינוק שלך היא תמיד לעקוב אחר הנחיות הבטיחות לאחסון ושימוש בפורמולות לתינוקות. הקפידו לשמור תמיד את הפורמולה במקרר ולעולם אל תשאירו אותה בחוץ יותר משעתיים. אם הפורמולה הייתה מחוץ למקרר יותר משעתיים, השליכו אותה והכינו בקבוק חדש.

מה עוד אני צריך לדעת?

חשוב גם לציין שאת הפורמולה יש להכין תמיד לפי ההוראות שעל האריזה. אל תוסיף מים או מרכיבים נוספים לנוסחה, מכיוון שהדבר עלול לשנות את התוכן התזונתי ולהפוך אותו לא בטוח עבור תינוקך. בנוסף, הקפידו תמיד להשתמש בבקבוקים נקיים ובפטמות בעת הכנת הפורמולה.

סיכום

כשמדובר בפורמולות לתינוקות, חשוב להיות מודעים להנחיות הבטיחות לאחסון ושימוש. אסור להשאיר בקבוק נוטרילון מחוץ למקרר יותר משעתיים, מכיוון שהוא עלול להזדהם במהירות בחיידקים. אם הבקבוק היה מחוץ למקרר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו ולהכין בקבוק חדש. בנוסף, הקפידו תמיד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולהשתמש בבקבוקים נקיים ובפטמות בעת הכנת הפורמולה. למידע נוסף על בטיחות תחליף חלב לתינוקות, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן