דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן כדאי להגיע לפני הטיסה לאילת?

כמה זמן כדאי להגיע לפני הטיסה לאילת?

2023-06-19 03:40:00+02:00

למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה באילת

בהגיעכם לשדה התעופה באילת יקבלו את פניכם צוות ידידותי ושדה תעופה חדיש ויעיל. שדה התעופה ממוקם בעיר אילת, השוכנת על הים האדום בחלק הדרומי ביותר של ישראל. שדה התעופה מאובזר במגוון שירותים הכוללים חנות פטורה ממכס, המרת מט"ח ומגוון מסעדות ובתי קפה. שדה התעופה מצויד גם במספר מחסומים ביטחוניים ולכן חשוב להגיע ל- שדה התעופה עם הרבה זמן לעבור את תהליך האבטחה. לאחר שעברתם את האבטחה, תוכלו להמשיך לטרקלין ההמראה, שם תוכלו להירגע ולחכות לטיסה.

כמה זמן כדאי להגיע לפני הטיסה לאילת?

בכל הנוגע לתכנון הטיול לאילת חשוב להגיע לשדה התעופה עם הרבה זמן כדי לעבור את תהליך האבטחה. ככלל, מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך בזמן לטיסה שלך. אם אתה מטייל עם קבוצה גדולה או שיש לך הרבה מזוודות, מומלץ להגיע ב- שדה התעופה עוד קודם לכן. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך בהרבה זמן לטיסה שלך.

מה להביא לשדה התעופה

כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה, חשוב להצטייד בכל המסמכים והפריטים הדרושים. זה כולל את הדרכון שלך, כרטיס העלייה למטוס וכל מסמך אחר הנחוץ. כמו כן, חשוב שתהיה איתך טופס זיהוי תקף, כגון רישיון נהיגה או תעודה מזהה ממשלתית. בנוסף, חשוב להחזיק איתך את כל הפריטים הדרושים, כגון תרופות, חטיפים וחפצי בידור. כמו כן, חשוב שיהיה איתך אמצעי תשלום תקף כמו כרטיס אשראי או מזומן.

למה לצפות בשדה התעופה

כשתגיעו לשדה התעופה יקבלו את פניכם צוות ידידותי ושדה תעופה מודרני ויעיל. שדה התעופה מאובזר במגוון שירותים הכוללים חנות פטורה ממכס, המרת מט"ח ומגוון מסעדות ובתי קפה. שדה התעופה מצויד גם במספר מחסומים ביטחוניים ולכן חשוב להגיע ל- שדה התעופה עם הרבה זמן לעבור את תהליך האבטחה. לאחר שעברתם את האבטחה, תוכלו להמשיך לטרקלין ההמראה, שם תוכלו להירגע ולחכות לטיסה.

השוואה מהירה

זמן הגעה מסמכים/פריטים דרושים
2 שעות לפני היציאה דרכון, כרטיס עלייה למטוס, צורת זיהוי תקפה, פריטים נחוצים, אמצעי תשלום תקף
יותר משעתיים לפני היציאה (לקבוצות גדולות/מזוודות) כנ"ל

לסיכום, חשוב להגיע לשדה התעופה עם הרבה זמן כדי לעבור את תהליך האבטחה. ככלל, מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה או שיש לכם הרבה מזוודות, מומלץ להגיע לשדה התעופה אפילו מוקדם יותר. כמו כן, חשוב להחזיק איתך את כל המסמכים והפריטים הדרושים, כגון הדרכון, כרטיס העלייה למטוס וכל מסמך אחר. לבסוף, חשוב שיהיה איתך אמצעי תשלום תקף, כגון כרטיס אשראי או מזומן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן