דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן לאחר נטילת אדוויל אפשר לשתות אלכוהול?

כמה זמן לאחר נטילת אדוויל אפשר לשתות אלכוהול?

2023-05-09 03:14:00+02:00

מה זה אדוויל?

אדוויל הוא שם מותג לאיבופרופן, תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) המשמשת להפחתת כאב, חום ודלקת. זה זמין ללא מרשם במדינות רבות, כולל ארצות הברית. Advil זמין גם בצורה גנרית. איבופרופן נמצא גם במותגים אחרים כמו מוטרין, נופרין ומידול.

האם אתה יכול לשתות אלכוהול לאחר נטילת אדוויל?

בדרך כלל לא מומלץ לשתות אלכוהול לאחר נטילת אדוויל. אלכוהול יכול להגביר את הסיכון לדימום בקיבה כאשר הוא נלקח עם אדוויל. בנוסף, Advil יכול להגביר את ההשפעות של אלכוהול, כגון ישנוניות, סחרחורת ופגיעה בכושר השיפוט.

סיכונים בשילוב של אדוויל ואלכוהול

שילוב של אדוויל ואלכוהול עלול להגביר את הסיכון לדימום בקיבה. אדוויל יכול גם להגביר את ההשפעות של אלכוהול, כגון נמנום, סחרחורת ופגיעה בכושר השיפוט. בנוסף, שתיית אלכוהול בזמן נטילת אדוויל עלולה להגביר את הסיכון לנזק לכבד.

כמה זמן לאחר נטילת אדוויל אפשר לשתות אלכוהול?

בדרך כלל מומלץ להמתין לפחות 24 שעות לאחר נטילת אדוויל לפני שתיית אלכוהול. הסיבה לכך היא שאדוויל יכול להישאר במערכת שלך עד 24 שעות. בנוסף, חשוב לציין שההשפעות של אדוויל יכולות להשתנות מאדם לאדם, לכן חשוב להתייעץ עם הרופא לפני שילוב של אדוויל ואלכוהול.

חלופות לאדוויל

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לאדוויל, ישנם מספר משככי כאבים אחרים זמינים ללא מרשם. Acetaminophen (Tylenol) הוא חלופה פופולרית לאדוויל. בדרך כלל זה נחשב בטוח לשתות אלכוהול לאחר נטילת פרצטמול, כל עוד אינך חורגת מהמינון המומלץ. אספירין הוא משכך כאבים נוסף שזמין ללא מרשם. בדרך כלל לא מומלץ לשתות אלכוהול לאחר נטילת אספירין, מכיוון שהוא עלול להגביר את הסיכון לדימום בקיבה. בנוסף, אספירין יכול להגביר את ההשפעות של אלכוהול, כגון ישנוניות, סחרחורת ופגיעה בכושר השיפוט. משככי כאבים במרשם, כגון אופיואידים, זמינים גם כן. בדרך כלל לא מומלץ לשתות אלכוהול בזמן נטילת משככי כאבים במרשם רופא, שכן זה יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. בנוסף, משככי כאבים במרשם יכולים ליצור אינטראקציה עם אלכוהול, מה שמגביר את הסיכון למנת יתר.

סיכום

אדוויל הוא משכך כאבים פופולרי ללא מרשם המשמש להפחתת כאב, חום ודלקת. בדרך כלל לא מומלץ לשתות אלכוהול לאחר נטילת אדוויל, מכיוון שהוא עלול להגביר את הסיכון לדימום בקיבה ולפגיעה בכבד. בנוסף, Advil יכול להגביר את ההשפעות של אלכוהול, כגון ישנוניות, סחרחורת ופגיעה בכושר השיפוט. בדרך כלל מומלץ להמתין לפחות 24 שעות לאחר נטילת אדוויל לפני שתיית אלכוהול. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לאדוויל, ישנם מספר משככי כאבים אחרים זמינים ללא מרשם. בנוסף, זמינים גם משככי כאבים במרשם רופא. חשוב להתייעץ עם הרופא לפני שילוב של אדוויל ואלכוהול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן