דף הבית » כמה זמן » כמה זמן לוקח לנסוע מסן דייגו ללאס וגאס?

כמה זמן לוקח לנסוע מסן דייגו ללאס וגאס?

2023-05-18 17:07:00+02:00

סקירה כללית של הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס

הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא מסלול פופולרי למטיילים המעוניינים לחקור את הדרום מערב. הנסיעה היא כ-300 מיילים ואורכת כחמש שעות, תלוי בתנועה ובגורמים אחרים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדבריים המדהימים ביותר בארצות הברית, כולל מדבר מוהאבי והפארק הלאומי עץ ג'ושוע.

למה לצפות בנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס

הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא קלה יחסית, עם מעט ערים או עיירות גדולות לאורך הדרך. המסלול לוקח אתכם דרך המדבר, כך שתהיו מוקפים בנופים מדהימים של ההרים, הקניונים והנופים המדבריים. תעברו גם דרך כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר בדרום מערב, כולל סכר הובר והגרנד קניון. הנסיעה היא בעיקר בכביש המהיר 15, שהוא צילום ישר מסן דייגו ללאס וגאס. המהירות המותרת היא בדרך כלל 75 קמ"ש, אז אתה יכול להספיק זמן אם אתה לא עוצר בדרך.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לעשות כמה עצירות בדרך, יש הרבה אפשרויות. התחנה הפופולרית ביותר היא סכר הובר, שנמצא בערך באמצע הדרך בין סן דייגו ללאס וגאס. הסכר הוא אטרקציה תיירותית פופולרית, ויש הרבה מקומות לצלם ולחקור את האזור. תחנות פופולריות נוספות כוללות את הפארק הלאומי ג'ושוע טרי, שנמצא ממש מחוץ ללאס וגאס. הפארק הוא ביתם של כמה מהנופים המדבריים המדהימים ביותר בארצות הברית, וזה מקום נהדר לקחת הפסקה מהנסיעה.

טבלה של זמני נסיעה משוערים

עִיר זמן נסיעה משוער
סן דייגו 5 שעות
סכר הובר 2.5 שעות
לאס וגאס 2.5 שעות

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מסן דייגו ללאס וגאס, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך הרבה מים וחטיפים לנסיעה, כמו גם מיכל מלא של דלק. מומלץ גם לבדוק את מזג האוויר לפני שאתם עוזבים, שכן המדבר עלול להתחמם מאוד בחודשי הקיץ. כמו כן, חשוב להיות מודעים למהירות המותרת, שכן ידוע שהמשטרה מסיירת באזור. אם אתם מתכננים לעשות עצירות כלשהן בדרך, ודאו שאתם מתכננים מראש ותתנו לעצמכם הרבה זמן.

סיכום

הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא מסלול פופולרי למטיילים המעוניינים לחקור את הדרום מערב. הנסיעה היא כ-300 מיילים ואורכת כחמש שעות, תלוי בתנועה ובגורמים אחרים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדבריים המדהימים ביותר בארצות הברית, כולל סכר הובר והפארק הלאומי עץ ג'ושוע. אם אתם מחפשים לעשות כמה עצירות בדרך, יש הרבה אפשרויות. רק תדאג לתכנן מראש ולתת לעצמך מספיק זמן. למידע נוסף על הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן