דף הבית » TOP10 » כמה שוקל ארטישוק?

כמה שוקל ארטישוק?

2023-06-09 08:00:00+02:00

מה זה ארטישוק?

ארטישוק הוא ירק שהוא חלק ממשפחת הגדילן. מקורו באזור הים התיכון ומהווה מרכיב פופולרי במנות רבות. החלק האכיל של הארטישוק הוא הניצן, המורכב מהרבה עלי כותרת חופפים. הניצן מבושל או מאודה בדרך כלל ומוגש עם מטבל. ארטישוק משמש גם בסלטים, מרקים ומנות אחרות.

כמה שוקל ארטישוק?

משקלו של ארטישוק יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודלו ולמגוון שלו. בדרך כלל, ארטישוק בגודל בינוני ישקול בין 4 ל-6 אונקיות. ארטישוק גדול יכול לשקול עד 8 אונקיות.

כיצד למדוד את משקלו של ארטישוק

הדרך הטובה ביותר למדוד את משקלו של ארטישוק היא באמצעות משקל מטבח. מניחים את הארטישוק על המשקל ושוקלים אותו. אם אין לכם משקל למטבח, אפשר להשתמש גם בכוס מדידה. ממלאים את כוס המדידה במים ואז מוסיפים את הארטישוק. כמות המים שנעקר על ידי הארטישוק תיתן לך משקל משוער.

כיצד לבחור את הארטישוק הטוב ביותר

כשאתה בוחר ארטישוק, חפש אחד שהוא יציב וכבד לגודלו. העלים צריכים להיות סגורים היטב והגבעול צריך להיות מוצק. הימנע מארטישוקים שהם רכים, נבולים או בעלי עלים דהויים.

איך לאחסן ארטישוק

ניתן לשמור ארטישוק במקרר עד שבוע. מניחים את הארטישוק בשקית ניילון ומאחסנים אותו במגירת הפריך. אם אתם מתכננים להשתמש בארטישוק תוך מספר ימים, אפשר לאחסן אותו גם בטמפרטורת החדר.

איך מכינים ארטישוק

להכנת ארטישוק מתחילים בחיתוך הגבעול וקיצוץ החלק העליון של הארטישוק. לאחר מכן, מסירים את העלים החיצוניים הקשים וחותכים את החלק העליון של הארטישוק. לבסוף, מאדים או מרתיחים את הארטישוק עד שהוא רך.

שאלות ותשובות

האם אפשר לאכול גבעול של ארטישוק?

כן, הגבעול של ארטישוק הוא אכיל. בדרך כלל הוא מבושל או מאודה ומוגש עם מטבל.

כמה זמן מחזיק ארטישוק במקרר?

ארטישוק יכול להחזיק מעמד עד שבוע במקרר אם הוא מאוחסן בשקית ניילון במגירת הפריך.

אפשר להקפיא ארטישוק?

כן, אפשר להקפיא ארטישוק. לשם כך יש להלבין את הארטישוק במים רותחים למשך מספר דקות ולאחר מכן להכניס אותו לאמבט קרח. לאחר שהתקרר, מניחים את הארטישוק בכלי עמיד במקפיא ומקפיאים עד שישה חודשים.

מהי הדרך הטובה ביותר לבשל ארטישוק?

הדרך הטובה ביותר לבשל ארטישוק היא לאדות או להרתיח אותו. כדי לאדות ארטישוק, מניחים אותו בסלסלת אדים מעל מים רותחים ומכסים. מאדים כ-20 דקות או עד שהארטישוק רך. כדי להרתיח ארטישוק, מניחים אותו בסיר מים רותחים ומבשלים כ-20 דקות או עד לריכוך.

דעה אישית

אני אוהב ארטישוק! הם תוספת נהדרת לכל ארוחה וקל להפתיע להכנה. אני אוהב אותם במיוחד מאודים ומוגשים עם מטבל איולי שום. ארטישוק הוא גם מקור נהדר לסיבים וויטמינים, מה שהופך אותם לבחירה בריאה. אם עדיין לא ניסיתם אותם, אני ממליץ בחום לנסות אותם! לסיכום, ארטישוק יכול לשקול בין 4 ל-8 אונקיות, תלוי בגודלם ובמגוון שלהם. כדי למדוד את משקלו של ארטישוק, השתמשו במשקל מטבח או בכוס מדידה. כשאתה בוחר ארטישוק, חפש אחד שהוא יציב וכבד לגודלו. ניתן לשמור ארטישוק במקרר עד שבוע וניתן להקפיא עד חצי שנה. להכנת ארטישוק מתחילים בחיתוך הגבעול וקיצוץ החלק העליון של הארטישוק. לאחר מכן, מסירים את העלים החיצוניים הקשים וחותכים את החלק העליון של הארטישוק. לבסוף, מאדים או מרתיחים את הארטישוק עד שהוא רך. למידע נוסף על ארטישוק, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן