דף הבית » TOP10 » כמה שוקל גלשן?

כמה שוקל גלשן?

2023-06-12 17:46:00+02:00

מהו המשקל הממוצע של גלשן?

גלשנים מגיעים במגוון צורות, גדלים ומשקלים. המשקל הממוצע של גלשן הוא בין 5 ל-10 פאונד, תלוי בגודל ובסוג הגלשן. Longboards, למשל, נוטים להיות כבדים יותר מאשר Shortboards. משקל הגלשן יכול להשתנות גם בהתאם לחומרים המשמשים לייצורו. לוח העשוי עם ליבת קצף ופיברגלס יהיה קל יותר מלוח העשוי בליבת קצף ושרף אפוקסי.

כיצד משקל הגלשן משפיע על חווית הגלישה שלך?

למשקל של גלשן יכול להיות השפעה משמעותית על חווית הגלישה שלכם. לוחות כבדים יותר יציבים יותר במים ויכולים להיות קל יותר לחתור. הם גם נוטים להיות עמידים יותר ויכולים להתמודד עם גלים גדולים יותר. מצד שני, לוחות קלים יותר ניתנים לתמרון ויכולים להיות קל יותר לשליטה. הם גם מגיבים יותר במים ויכולים לעזור לך לתפוס גלים מהר יותר.

יתרונות וחסרונות של גלשן כבד

היתרון העיקרי של גלשן כבד הוא היותו יציב יותר במים. זה מקל על החתירה ויכול לעזור לך לתפוס גלים מהר יותר. לוחות כבדים הם גם עמידים יותר ויכולים להתמודד עם גלים גדולים יותר. החיסרון של גלשן כבד הוא שהוא יכול להיות קשה לתמרון ויכול להיות מעייף לנשיאה.

יתרונות וחסרונות של גלשן קל

היתרון העיקרי של גלשן קל הוא שהוא יותר מתמרון ויכול להיות קל יותר לשלוט בו. הוא גם מגיב יותר במים ויכול לעזור לך לתפוס גלים מהר יותר. החיסרון של גלשן קל הוא שהוא יכול להיות פחות יציב במים ויכול להיות קשה יותר לחתור.

השוואה מהירה

מִשׁקָל יתרונות חסרונות
כָּבֵד יציב יותר, קל יותר לחתור, עמיד יותר, יכול להתמודד עם גלים גדולים יותר קשה לתמרן, מעייף לסחוב
אוֹר יותר לתמרון, קל יותר לשליטה, מגיב יותר פחות יציב, קשה יותר לחתור

דעה אישית

בבואנו לבחור את הגלשן הנכון, משקל הגלשן הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. לוחות כבדים יותר יציבים יותר ויכולים להתמודד עם גלים גדולים יותר, אבל הם יכולים להיות קשים לתמרון ומעייפים לנשיאה. מצד שני, לוחות קלים יותר ניתנים לתמרון ויכולים להיות קלים יותר לשליטה, אבל הם יכולים להיות פחות יציבים במים וקשים יותר לחתור. בסופו של דבר, הלוח הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי ברמת המיומנות שלך ובסוג הגלים שאתה מתכנן לגלוש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן