דף הבית » TOP10 » למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

2023-06-12 07:11:00+02:00

מהו סיפור אינסטגרם?

סיפור אינסטגרם הוא תכונה בפלטפורמת שיתוף התמונות הפופולרית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. זוהי דרך מצוינת לשתף רגעים מהיום שלך עם העוקבים שלך, מבלי להעמיס את הפרופיל שלך בפוסטים.

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לראות אף אחד מהפוסטים או הסטוריז שלו. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סטורי באינסטגרם היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. אם זה המקרה, רק אנשים שאושרו לעקוב אחריהם יוכלו לראות את הפוסטים והסיפורים שלהם. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, לא תוכל לראות אותו.

מה אני יכול לעשות אם אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

אם אינך יכול לראות סטורי באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם יש להם, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בפוסטים או בסיפורים שלו. אם המשתמש לא חסם אותך, אבל החשבון שלו מוגדר לפרטי, אתה יכול לנסות לשלוח לו בקשת מעקב. אם הוא יקבל את בקשתך, תוכל לצפות בפוסטים ובסיפורים שלו. אם המשתמש מחק את הסיפור, אין מה לעשות כדי לצפות בו.

סיכום

אם אינך יכול לראות סיפור באינסטגרם, זה יכול להיות בגלל שהמשתמש חסם אותך, החשבון שלו מוגדר לפרטי או שהוא מחק את הסיפור. אם המשתמש לא חסם אותך, תוכל לנסות לשלוח לו בקשת מעקב. אם הם מקבלים את בקשתך, תוכל לצפות בפוסטים ובסיפורים שלהם. למרבה הצער, אם המשתמש מחק את הסיפור, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן