דף הבית » לא ידעתי » למה לצפות מתינוק בן 3 חודשים

למה לצפות מתינוק בן 3 חודשים

למה לצפות מתינוק בן 3 חודשים

למה לצפות מתינוק בן 3 חודשים

בגיל 3 חודשים, התינוק שלך גדל ומתפתח במהירות. זוהי תקופה מרגשת גם לך וגם לתינוקך, כאשר אתם מכירים אחד את השני ותראו את התינוק שלכם מגיע לאבני דרך חדשות. הנה כמה מהדברים שאתה יכול לצפות מתינוקך בן 3 חודשים.

התפתחות פיזית

בגיל 3 חודשים, תינוקך אמור להיות מסוגל להרים את הראש והחזה כאשר הוא שוכב על הבטן. הם צריכים גם להיות מסוגלים להרים את ראשם כשהם זקופים. התינוק שלך עשוי גם להיות מסוגל להתגלגל מהגב אל הבטן. התינוק שלך אמור להיות מסוגל גם להגיע ולתפוס חפצים. ייתכן שהם אפילו יוכלו להביא חפצים לפה שלהם. זה זמן מצוין להתחיל להציג צעצועים וחפצים אחרים לתינוקך לחקור.

התפתחות קוגניטיבית

בגיל 3 חודשים, תינוקך אמור להיות מסוגל לזהות פנים וקולות מוכרים. הם עשויים גם להיות מסוגלים לעקוב אחר חפצים נעים עם העיניים שלהם. התינוק שלך אמור להיות מסוגל גם להשמיע קולות נהרות וגרגור. אולי אפילו יוכלו לצחוק ולחייך.

טיפים לשמירה על תינוקך בריא ומאושר

בגיל 3 חודשים, התינוק שלך צריך לאכול 4-5 פעמים ביום. הקפד להציע מגוון של מזונות בריאים כדי להבטיח שהתינוק שלך מקבל את כל אבות המזון שהם צריכים. חשוב גם לוודא שהתינוק שלך ישנה מספיק. רוב התינוקות בני 3 חודשים זקוקים ל-14-17 שעות שינה ביום. הקפד לבסס שגרת שינה עקבית כדי לעזור לתינוקך לקבל את המנוחה הדרושה לו. חשוב גם לוודא שהתינוק שלך מקבל מספיק גירוי. דבר עם תינוקך, קרא לו והצג לו צעצועים וחפצים חדשים. זה יעזור לתינוקך ללמוד ולגדול. לבסוף, הקפד להקדיש זמן לעצמך. הטיפול בתינוק יכול להיות מתיש, אז הקפידו לקחת הפסקות ולבקש עזרה כאשר אתם זקוקים לה. בגיל 3 חודשים, התינוק שלכם גדל ומתפתח במהירות. על ידי הבנה למה לצפות ונקיטת צעדים כדי לשמור על תינוקך בריא ושמח, תוכל להבטיח לתינוקך את ההתחלה הטובה ביותר בחיים. למידע נוסף על טיפול בתינוקך בן 3 חודשים, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן