דף הבית » אנציקלופדיה » מה אתה צריך לעשות כדי להיות טייס אזרחי?

מה אתה צריך לעשות כדי להיות טייס אזרחי?

מה אתה צריך לעשות כדי להיות טייס אזרחי?

מה זה טייס אזרחי?

טייס אזרחי הוא איש מקצוע שהוכשר והוסמך להטיס מטוסים למטרות מסחריות. טייסים אזרחיים אחראים לתפעול בטוח של מטוסים, לרבות מטוסי נוסעים ומטען, מסוקים וכלי טיס אחרים. הם חייבים להיות בקיאים בתקנות תעופה, מערכות מטוסים וטכניקות ניווט. טייסים אזרחיים חייבים להיות מסוגלים לקבל החלטות מהירות גם במצבי חירום.

דרישות כדי להיות טייס אזרחי

על מנת להיות טייס אזרחי, עליך לעמוד בדרישות מסוימות. אלו כוללים:

  • להיות בן 18 לפחות
  • בעלי רישיון נהיגה בתוקף
  • בעלי תעודת בגרות או GED
  • לעבור בדיקה גופנית
  • לעבור בדיקת רקע
  • לעבור בדיקת סמים
  • בעל דרכון בתוקף
  • יש לפחות 20/20 ראייה, עם או בלי עדשות מתקנות
  • יש אישור רפואי תקף של FAA

הכשרה להיות טייס אזרחי

לאחר שעמדת בדרישות כדי להפוך לטייס אזרחי, עליך להשלים את ההכשרה הדרושה. זה כולל גם לימודי קרקע וגם אימוני טיסה. בית ספר קרקעי הוא קורס מבוסס כיתות המכסה נושאים כמו מערכות מטוסים, ניווט ותקנות תעופה. אימון טיסה כולל הדרכה סולו והדרכה כפולה, ומכסה נושאים כמו המראות, נחיתות ונהלי חירום.

בית ספר קרקע

בית ספר קרקעי הוא הצעד הראשון בהפיכתו לטייס אזרחי. במהלך בית הספר הקרקעי, תלמדו על מערכות מטוסים, ניווט ותקנות תעופה. תלמד גם על מזג אוויר, מרחב אווירי ונהלי תקשורת.

אימון טיסה

לאחר שסיימת את בית הספר הקרקעי, תתחיל באימון טיסה. במהלך אימוני הטיסה תלמדו כיצד להפעיל מטוס בצורה בטוחה ויעילה. תלמדו על המראות, נחיתות ונהלי חירום. תלמד גם על תקנות ניווט, תקשורת ומרחב אווירי.

תעודה

לאחר שסיימת את ההכשרה שלך, עליך לעבור בחינה כתובה ומעשית על מנת להיות טייס אזרחי מוסמך. הבחינה בכתב מכסה נושאים כמו מערכות מטוסים, ניווט ותקנות תעופה. הבחינה המעשית היא מבחן טיסה שמעריך את יכולתך להפעיל מטוס בצורה בטוחה ויעילה.

השוואה מהירה

דְרִישָׁה תיאור
גיל לפחות בן 18
רשיון נהיגה רישיון נהיגה בתוקף
חינוך תעודת בגרות או GED
בדיקה פיזית לעבור בדיקה גופנית
בדיקת רקע לעבור בדיקת רקע
בדיקת סמים לעבור בדיקת סמים
דַרכּוֹן דרכון בתוקף
חָזוֹן ראייה 20/20, עם או בלי עדשות מתקנות
תעודה רפואית אישור רפואי תקף של FAA

סיכום

הפיכתו לטייס אזרחי הוא תהליך ארוך ומורכב, אך ניתן לפרק אותו למספר שלבים. ראשית, עליך לעמוד בדרישות כדי להפוך לטייס אזרחי, הכוללות להיות בן 18 לפחות, בעל רישיון נהיגה בתוקף ועמידה בבדיקה גופנית. לאחר מכן עליך להשלים בית ספר קרקעי וטיסה, ולעבור בחינה כתובה ומעשית על מנת להפוך לטייס אזרחי מוסמך. עם מסירות ועבודה קשה, אתה יכול להיות טייס אזרחי וליהנות מהתגמול של קריירה בתעופה. למידע נוסף על הפיכתך לטייס אזרחי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן