דף הבית » רץ ברשת » מה טורנדו צריך לעשות?

מה טורנדו צריך לעשות?

מה טורנדו צריך לעשות?

מה זה טורנדו?

טורנדו הוא עמוד אוויר מסתובב במהירות שנמצא במגע הן עם פני כדור הארץ והן עם ענן קומולונימבוס או, במקרים נדירים, בסיס של ענן קומולוס. הם מכונים לעתים קרובות פיתולים או ציקלונים, אם כי המילה ציקלון משמשת במטאורולוגיה כדי לקרוא לכל מחזור לחץ נמוך סגור. טורנדו מגיעות בצורות וגדלים רבים, אך הם בדרך כלל בצורת משפך עיבוי גלוי, שקצהו הצר נוגע בכדור הארץ ולעתים קרובות הוא מוקף בענן של פסולת.

מה עליך לעשות אם אתה בדרכו של טורנדו?

אם אתה בנתיב של טורנדו, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לתפוס מחסה מיד. המקום הטוב ביותר לתפוס מחסה הוא במרתף או בחדר פנימי בקומה הנמוכה ביותר של בניין יציב. אם אתם בבית נייד או במבנה אחר שאינו מבנה קבע, צאו מיד ותפסו מחסה בבניין סמוך.

איך להגן על עצמך ועל משפחתך

כאשר מונפקת אזהרת טורנדו, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על עצמך ועל משפחתך. ודא שכולם במשפחה יודעים לאן לפנות למקלט ואיך להגיע לשם במהירות. ערכו תוכנית מה לעשות אם תפרדו מהמשפחה. ודא שכולם יודעים איך ליצור קשר אחד עם השני במקרה חירום. חשוב גם להכין ערכת חירום בסיסית. זה צריך לכלול פריטים כגון פנס, ערכת עזרה ראשונה, רדיו המופעל באמצעות סוללות, סוללות נוספות ואספקת מזון ומים.

סיכום

טורנדו הן סופות חזקות והרסניות. לדעת מה לעשות אם אתה בנתיב של סופת טורנדו וכיצד להגן על עצמך ועל משפחתך יכול לעזור להבטיח את ביטחונך. היו מוכנים והישארו מעודכנים לגבי מזג האוויר באזורכם. למידע נוסף, בקר ב-YouTube לסרטונים והדרכות בנושא בטיחות טורנדו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן