דף הבית » אנציקלופדיה » מה ילד בן שנה צריך לדעת לעשות?

מה ילד בן שנה צריך לדעת לעשות?

מה ילד בן שנה צריך לדעת לעשות?

מבוא

בגיל שנה, הקטן שלך גדל ומתפתח במהירות. זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל השינויים, אבל חשוב לדעת לאילו אבני דרך התינוק שלך אמור להגיע. לדעת למה לצפות יכולה לעזור לך להבטיח שהתינוק שלך נמצא במסלול ולעזור לך לזהות בעיות פוטנציאליות. מאמר זה יספק סקירה כללית של אבני הדרך ההתפתחותיות שילד בן שנה אמור להיות מסוגל להשיג.

התפתחות פיזית

בגיל שנה, התינוק שלך אמור להיות מסוגל לעמוד בתמיכה ולעשות כמה צעדים. הם צריכים גם להיות מסוגלים לשבת ללא תמיכה ולזחול. הם עשויים אפילו להיות מסוגלים ללכת כמה צעדים ללא תמיכה. התינוק שלך אמור להיות מסוגל גם להרים חפצים קטנים עם האגודל והאצבע.

מוטוריקה עדינה

התינוק שלך אמור להיות מסוגל לערום שני בלוקים ולהפוך את דפי הספר. הם צריכים גם להיות מסוגלים להשתמש בכפית כדי להאכיל את עצמם ולשתות מכוס בעזרת עזרה.

מוטוריקה גסה

התינוק שלך צריך להיות מסוגל לעמוד עם תמיכה ולעשות כמה צעדים. הם צריכים גם להיות מסוגלים לשבת ללא תמיכה ולזחול. הם עשויים אפילו להיות מסוגלים ללכת כמה צעדים ללא תמיכה.

התפתחות קוגניטיבית

בגיל שנה, תינוקך אמור להיות מסוגל לזהות פרצופים וחפצים מוכרים. הם צריכים גם להיות מסוגלים להבין פקודות פשוטות ולפעול לפיהן. תינוקך אמור להיות מסוגל להצביע על חפצים כאשר נשאל ולהבין את המשמעות של "לא".

התפתחות חברתית ורגשית

בגיל שנה, תינוקך אמור להיות מסוגל לגלות חיבה ולהגיב לחיבה. הם צריכים גם להיות מסוגלים להראות מגוון של רגשות, כגון אושר, עצב וכעס. התינוק שלך צריך להיות מסוגל לשחק משחקים פשוטים, כמו הצצה, ולחקות אחרים.

סיכום

בגיל שנה, התינוק שלך גדל ומתפתח במהירות. חשוב לדעת לאילו אבני דרך התינוק שלכם אמור להגיע כדי שתוכלו לוודא שהם בדרך ולזהות בעיות פוטנציאליות. מאמר זה סיפק סקירה כללית של אבני הדרך ההתפתחותיות שילד בן שנה אמור להיות מסוגל להשיג. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן